تور گروهی نپال 30شهریور
تکمیل

تور گروهی نپال ۳۰شهریور


مبدا حرکت:تهران
حمل و نقل:هواپیما
ظرفیت گروه:9
درجه سختی:1

مناسب عموم افراد؛ پیاده‌روی در مسیر صاف و هموار

مدت تور:۸شب و ۹روز
زمان حرکت:۳۰ شهریور

توضیحات تور

کدلیدری:


8888


تور ۸ شب و ۹ روز نپال



تاریخ سفر :
۳۰ شهریور الی ۷ مهرماه



حمل و نقل:
پرواز فلای دبی



جاذبه ها و دیدنی ها:
کاتماندو ، پخارا ، پارک‌ملی چیتوان ،بختاپور و روستای بندیپور



بازدید ها:
چشم انداز بی نظیر هیمالیا، بلندترین رشته کوه جهان در جای جای سفر
بازدید از روستای منحصر به فرد و تاریخی بندیپور در دامنه های کوهستان ماناسلو
دیدار از شهر تاریخی بختاپور
.ماجراجویی در پارک ملی چیتوان، یکی از غنی ترین ذخایر حیات وحش آسیا
سافاری در عمق جنگل بدنبال جستجوی کرگدن
کانوسواری در رودخانه رپتی و تماشای حیات وحش منطقه
اقامت در شهر زیبای پخارا در کنار دریاچه فیوا
تماشای منظره بی نظیر طلوع آفتاب بر فراز کوهستان آناپورنا در ارتفاعات سارانگوت
فرصت برای پرواز با پاراگالیدر در یکی از معروف ترین سایت های پروازی جهان در پخارا
تجربه حضور در معابد بودایی ،معبد میمون، معبد شانتی استوپا
فرصت تجربه رافتینگ



هزینه تور: نرخ پرواز + ۹۹۰ دلار+۵۰ دلار ویزا



مدارک لازم برای سفر:


پاسپورت با 7 ماه اعتبار، دو قطعه عکس، دریافت دو دوز واکسن


برنامه سفر:


روز اول
ساعت ۰۰:۵۰ بامداد از فرودگاه امام با فلای دبی به سمت دبی پرواز میکنیم و پس از توقفی چهار ساعته به سمت کاتماندو پرواز خواهیم کرد و در ساعت ۱۴:۰۰ وارد فرودگاه کاتماندو خواهیم شد. پس از انجام امور ویزا و تهیه سیم کارت در فرودگاه به سمت هتل ۴ ستاره مان در بافت تاریخی کاتماندو خواهیم رفت. پس از صرف نهار برای چنج پول و گشت مختصر در بافت تاریخی محله تامیل راهی خواهیم شد.



روز دوم
صبح زود پس از صرف صبحانه به سمت پارک ملی چیتوان حرکت می‌کنیم. در مسیر دوستان علاقمند میتوانند به در طول رودخانه تریشولی به فعالیت مهیج رافتینگ بپردازند . نزدیک غروب به لوژ زیبایمان خواهیم رسید تا استراحت کنیم.



روز سوم
پس از صرف صبحانه به گشت با جیپ سافاری در داخل پارک ملی چیتوان و تماشای حیات وحش خواهیم پرداخت و در این گشت شانس مشاهده کرگدن هندی و ببر را خواهیم داشت. عصر هنگام پس از بازگشت به لوژ مراسم رقص محلی مردم روستای تارو را خواهیم داشت تا با گوشه ای از فرهنگ این منطقه آشنا بشیم.



روز چهارم
صبح پس از صبحانه به قایق سواری در حاشیه چیتوان تجربه کنیم سپس به سمت شهر زیبای پخارا حرکت می‌کنیم. سرتاسر مسیر از کنار رودخانه زیبای تروشیلی می‌گذرد و نمای قلل با شکوه هیمالیا را در پس زمینه خواهیم داشت .



برای صرف نهار در روستای زیبا و تاریخی بندیپور در دامنه های ماناسلو توقف خواهیم داشت . و پس از صرف نهار به سمت شهر پخارا سفر خودمان را ادامه خواهیم داد . عصر هنگام به شهر پخارا خواهیم رسید و در هتل 4 ستاره مان اقامت می‌کنیم و سپس به لیک ساید خواهیم رفت .



روز پنجم
بعد از صرف صبحانه بر روی دریاچه فیوا قایقرانی می کنیم و سپس از معبد صلح جهانیان بازدید خواهیم کرد . پس از بازدید از معبد همسفران میتوانند از تاب منحصر به فرد در نزدیک معبد استفاده کنند. سپس به سمت دریاچه حرکت خواهیم کرد تا مسیر زیبای جنگلی را طی کنیم . و بر روی دریاچه قایقرانی کنیم . عصر زمان کافی برای و گشت در خرید صنایع دستی Lake side خواهیم داشت.



روز ششم
صبح زود به سمت ارتفاعات سارانکوت می رویم تا به تماشای طلوع آفتاب در قلل ۸۰۰۰ متری را ببینیم. بعد از بازگشت به هتل و صرف صبحانه همسفران علاقمند میتوانند از یکی از محبوب ترین خاص ترین تفریحات این منطقه سر بزنن یعنی پاراگلاید بر فراز دریاچه فیوا با مناظر کوه های هیمالیا . همچنین همسفران علاقمند میتوانند با هلیکوپتر به بیس کمپ قلل هیمالیا بروند.
و عصر وقت آزاد برای قدم زدن، ماساژ و....، قایق سواری عصرهنگام بر دریاچه فیوا خواهیم داشت .



روز هفتم
پس از صرف صبحانه به سمت فرودگاه خواهیم رفت تا با پروازی یک ساعته به سمت کاتماندو برگردیم . بعد از رسیدن به کاتماندو راهی میدان تاریخی دوربار بختاپور خواهیم شد ، تا در میانه این میدان با ساختمان های با معماری خیره کننده قدم بزنیم . پس از گشت و صرف نهار در بختاپور به تامیل و هتلمان خواهیم رفت و بعداز ظهر وقت کافی خواهیم داشت تا در بازار تامیل گشت بزنیم و از میدان دوربار کاتماندو دیدن کنیم.



روز هشتم
صبح پس از صرف صبحانه به گشت کامل کاتماندو خواهیم پرداخت شامل بازدید از از معبد میمون ها Swayambhu ، بازدید از معبد بودایی بودانات و معبد مرده سوزی پاشوپاتینات Pashupatinath . بعدازظهر وقت آزاد برای گشت در کاتماندو خواهیم داشت. علاقمندان میتوانند از میدان دوربار کاتماندو و کوماری غار (خانه الهه زنده نپالی ها کوماری) دیدن کنند.



روز نهم
صبح تا ظهر آزاد هستیم تا در بازارهای محلی گشتی بزنیم و ظهر هنگام پس از صرف نهار برای رفتن به سمت فرودگاه آماده خواهیم شد . در ساعت ۱۵:۰۰ با پرواز فلای دبی باز خواهیم گشت و پس از توقفی ۳ ساعته در دبی به سمت تهران پرواز خواهیم کرد.



برای رزرو و هماهنگیو کسب اطلاعات بیشتر با واتساپ 09227068336 در ارتباط باشید.

خدمات

لیدر فارسی زبان

بیمه مسافرتی

8شب اقامت هتل با صبحانه

گشتهای شهری طبق برنامه سفر

4 وعده ناهار و 4 وعده شام

پرواز رفت و برگشت

اخذ ویزا

عوارض خروج از کشور

ورودیه ها