تور ترکیبی ویتنام کوالالامپور دبی نوروز 1403
تکمیل

تور ترکیبی ویتنام کوالالامپور دبی نوروز ۱۴۰۳


مبدا حرکت:تهران
حمل و نقل:هواپیما
ظرفیت گروه:15
درجه سختی:1 از 5

مناسب عموم افراد؛ پیاده‌روی در مسیر صاف و هموار

مدت تور:۱۱ شب و ۱۳ روز
زمان حرکت:0

توضیحات تور

کد لیدری
1111


3 شب هانوی + 2 شب دانانگ + 3 شب هوشی مین + 1 شب خلیج هالونگ + 1 شب کوالالامپور + 1 شب دبی


تاریخ سفر:
29 اسفند تا 12 فروردین


پرواز ایراربیا


هزینه سفر:
1700 دلار + نرخ پرواز


گشت ها:
پرواز ایر عربیا ساعت ۱۱:۳۰ توقف تو شارجه
از شارجه ساعت ۹:۲۵ به کوالا ساعت ۸:۴۰ به ساعت محلی میرسیم کوالا و ساعت ۱۱:۴۰ از کوالا میریم به هانوی


۱ شب هانوی میمونیم
هتل ۴ ستاره با صبحانه روز اول (‌در اختیار)


روز دوم هانوی - خلیج هالونگ (در سفر دریایی) با ترانسفر خصوصی همراه با راهنمای خود در هتل خود سوار شوید و رانندگی خوش منظره را به سمت خلیج هالونگ آغاز کنید. از چشم انداز حومه شهر و یک استراحت کوتاه در راه لذت ببرید. سوار کروز شوید و به دنبال آن یک جلسه توجیهی کوتاه با کشتی انجام می دهیم. هنگام گشت و گذار در میان جزایر آهکی، یک ناهار لذیذ میل کنید. یک گشت کوچک در میان خلیج های مخفی اطراف غار لوون داریم. با کروز به Ti Top lsland جزیره تی تاپ میرویم، به شنا یا استراحت در ساحل میرویم یا برای تماشای منظره پانوراما از خلیج هالونگ به بالای جزیره صعود کنید. با شام از غروب آفتاب لذت ببرید. بعد از شام، یک شب در سفر دریایی در هالونگ میمونیم. توجه: جزئیات برنامه سفر دریایی با تأیید تور، جزئیات ذکر می شود. برنامه ممکن است بر اساس وضعیت آب و هوا یا مدیر تغییر کند.


روز سوم خلیج هالونگ روز خود را با کلاس تای چی و صبحانه در طلوع آفتاب شروع کنید. غار شگفت انگیز سونگ سوت را کاوش کنید - زیباترین غار در خلیج هالونگ. سفر دریایی خود را با کاوش در دهکده ماهیگیری با هانگ، داگ lslet و موارد دیگر ادامه دهید. هنگام بازگشت به بندر، قبل از لذت بردن از یک ناهار سنتی ویتنامی، نمایش آشپزی را تماشا کنید. پس از سفر دریایی، شما را به هانوی منتقل میکنیم.
بعد از تحویل اتاق در اختیار خودتون هستید
روز چهارم امروز ما یک گشت شهری تمام روز را سپری می کنیم که با مجتمع هوشی مین، شامل مقبره هوشی مین بنیانگذار کشور، کاخ ریاست جمهوری، خانه هوشی مین روی پایه ها شروع میشه. در نزدیکی این سایت، بتکده یک ستون قرار دارد که منشأ آن به تأسیس هانوی در هزار سال پیش بازمی‌گردد. تور شما از هانوی با سفر به موزه قوم شناسی چشمگیر که به 54 گروه قومی ویتنام اختصاص یافته است ادامه می یابد. ناهار در رستوران محلی. امروز بعد از ظهر، انتقال به غرب دریاچه تحسین بزرگترین دریاچه در هانوی. بازگشت به Xich lo ride: گشت و گذار در خیابان های باریک و پر هرج و مرج محله قدیمی - که برای هر بازدید کننده ای از هانوی ضروری است. سپس به دریاچه آرام Hoan Kiem ادامه خواهید داد در مقابل این دریاچه تئاتر عروسکی آب معروف است. اجرای فوق العاده ای خواهید دید یک شب در هانوی. اظهارات: مقبره هوشی مین و موزه او در روزهای دوشنبه، جمعه و کل ماه های اکتبر/نوامبر خانه هوشی مین بسته است و همه موزه ها در روز دوشنبه تعطیل هستند.
روز پنجم -25 هانوی - پرواز به دانانگ بعد از صبحانه در هتل، امروز صبح به فرودگاه نوی بای برای یک پرواز کوتاه به دانانگ منتقل می شوید. به محض ورود به دانانگ، هتل خود را دریافت می کنید. بقیه روز در اوقات فراغت در اختیار هستید.


روز ششم سه دانانگ - تپه بانا (دست طلایی) امروز صبح، تپه بانا را کاوش خواهید کرد. واقع در ارتفاع 1480 متری از سطح دریا، آب و هوای معتدل، تنوع زیستی جنگل‌های همیشه سبز دشت، و مناظر فوق‌العاده از دریای چین جنوبی رشته کوه لائو، Ba Na را به مکانی محبوب برای خلوت‌گاه تبدیل کرده است. در بدو ورود، 20 دقیقه تله کابین سواری ما را از ردیف درختان جنگلی عبور می‌کند و مناظری تماشایی از جنگل سرسبز و آبشار پری را در طول مسیر به نمایش می‌گذارد. زمان تجربه سیستم اکولوژیکی بکر Ba Na است. از هوای تازه کوهستان لذت ببرید، از بتکده Linh Ung با مجسمه بودا به ارتفاع 27 متر دیدن کنید. همچنین می توانید قله کوه چوآ را فتح کنید و منظره ای تماشایی از دانانگ، اقیانوس داشته باشید و همچنین از مکان های جالبی مانند آبشار رنگین کمان، پل معلق، دست طلایی، دره طلایی و خانه اپرا ویران شده دیدن کنید. ناهار در رستوران محلی در تپه بانا (هزینه شخصی) ممکن است علاقه مند به گذراندن وقت در پارک فانتزی باشید
بعد از گشت برمیگردیم به سمت هتل استراحت میکنیم


روز هفتم هوی آن - دانانگ - پرواز به شهر هوشی مین پش از صرف صبحانه در هتل، امروز صبح به فرودگاه دانانگ برای یک پرواز کوتاه به شهر هوشی مین منتقل می شوید. به محض ورود به هوشی مین، شما هتل خود را دریافت می کنید. بقیه روز را آزاد هستید.


روز هشتم
تورهای اختصاصی خصوصی که برای رضایت شما طراحی شده اند امروز صبح، از کاخ استقلال دیدن می کنید که در کاخ اتحاد مجدد نیز شناخته می شود، که در منظره کاخ سابق نورودوم ساخته شده است. کاخ استقلال یک نقطه عطف شناخته شده در شهر هوشی مین است و توسط معمار Ngo Viet Thu طراحی شده است. به دیدن ساختارهای زیبای دوران استعمار فرانسه مانند اداره پست مرکزی تاریخی، خانه اپرا (خارج از بازدید) ادامه دهید. به دنبال سایت قابل توجه موزه بقایای جنگ، موزه نمایش وسیعی از هر دو جنگ هندوچین دارد. بعد از ظهر به سمت چولون، محله چینی سایگون رانندگی خواهیم کرد. پس از آن، می‌توانید بعدازظهر امروز برای چند معامله، بازار بن تان را کاوش کنید بعد از گشت برمیگردیم هتل و استراحت میکنیم


روز نهم گشت یک روزه به دلتای مکونگ (B,L) صبحانه در هتل، ساعت 08:00 صبح راهنمای تور ما قبل از رفتن به شهر مای تو در هتل شما پذیرای شما خواهد بود. از مناظر و شالیزارهای سبز برنج در طول یک ساعت و نیم سواری با اتوبوس لذت ببرید. در طول مسیر، از بتکده Vinh Trang، بزرگترین بتکده در دلتای مکونگ، بازدید خواهیم کرد. به My Tho ادامه می دهیم، جایی که در امتداد رودخانه مکونگ با قایق سفر می کنیم، جایی که می توانید قفس ماهی و خانه های شناور روی رودخانه را ببینید. قایق شما را به یک کانال کوچک می برد تا از شلوغی و شلوغی شهر فرار کنید. ما در جزیره نارگیل در بن تره پیاده می شویم و از قدم زدن در اطراف روستا لذت می بریم. در یک خانه خانوادگی محلی توقف کنید تا از میوه های استوایی لذت ببرید، چای عسل و شراب عسلی را بچشید و به موسیقی سنتی ویتنامی که توسط روستاییان اجرا می شود گوش دهید. به فروشگاه شیرینی نارگیل سری میزنیم و طرز تهیه آب نبات را یاد بگیرید و صنایع دستی ساخته شده از نارگیل را ببینید.


قبل از رفتن به رستوران محلی وقت خود را صرف عکس گرفتن کنید و از مناظر طبیعی لذت ببرید. ناهار با غذاهای ویژه ویتنامی تنظیم می شود. ناهار خود را بیرون و زیر سایه درختان میل کنید. بعد از ناهار، از استراحت، قدم زدن در اطراف روستا، یا شاید یک دوچرخه سواری کوتاه لذت ببرید. سفر به سایگون و رسیدن حدود 5:00 بعد از ظهر برای پایان تور. وعده های غذایی: صبحانه در هتل ناهار در رستوران محلی (بدون گوشت خوک)


روز دهم شنبه حرکت هو چی مین (B) بسته به زمان حرکت پرواز به سمت فرودگاه حرکت میکنیم و به کوالالامپور میرویم
یک شب اقامت در کوالا را داریم که در صورت تمایل گشت کوالا غار باتو و گینتینگ معبد چین سویی اجرا میشود (‌هزینه با مسافر)
روز یازدهم صبح به سمت فرودگاه حرکت میکنیم به دلیل توقف طولانی پرواز در فرودگاه شارجه یک شب اقامت در دبی را برای شما برنامه ریزی شده
به سمت دبی برای دریافت هتل حرکت میکنیم
در صورت تمایل گشت دبی برای شما اجرا خواهد شد (‌هزینه با مسافر)
روز سیزدهم صبح حرکت به سمت فرودگاه و به سمت تهران حرکت میکنیم ساعت ۱۱ صبح میرسیم به مقصد


برای هماهنگی و رزرو با شماره واتسپ 09227068382 درارتباط باشید

خدمات

۱۱ شب اقامت کامل

پرواز رفت و برگشت تهران به کوالالامپور

ترانسفر بین شهری

ترانسفر فرودگاهی

لیدر فارسی زبان

پرواز داخلی دانانگ به هوچی مین

پرواز داخلی هوچی مین به کوالالامپور

ویزای توریستی ویتنام

ویزای توریستی دبی

۱ روز گشت رایگان دانانگ با ناهار

۱ شب اقامت در هالونگ بی در کشتی کروز ۲ وعده صبحانه؛۲ وعده ناهار؛۱ وعده شام