tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details

گنبد کاووس تا جزیره آشوراده گلستان ۱۰ تا ۱۳ فروردین

مجری تور:2222

امتیاز تور: 4.2از 5(4.2 نظر)

تورلیدر: آرشheader details

کلاس تور:استاندارد پلاس

مدت سفر:
2 شب و 3 روز
تاریخ رفت:
۱۴۰۳/۱/۱۰
مبدا:
تهران، میدان آرژانتین بیهقی
مقصد:
کبودوال
نوع اقامت:
هتل
حمل و نقل:
اتوبوس 32 نفره VIP
رده سنی:
از 1 تا 100 سال
اندازه گروه:
28 نفر
درجه سختی:
1 از 5

مناسب عموم افراد؛ پیاده‌روی در مسیر صاف و هموار


زمان‌بندی

گشت‌ها

خدمات

اقامتگاه

نقشه

امکانات رفاهی مقصد

لوازم مورد نیاز در سفر

توضیحات و شرایط سفر

زمان‌بندی

تاریخ رفت:۱۴۰۳/۱/۱۰

ساعت رفت:23:00

تاریخ برگشت:۱۴۰۳/۱/۱۳

زمان برگشت:عصر

زمان تقریبی رسیدن به تهران:شب

گشت‌ها

سلام با تبریک سال نو و ارزوی سرافرازی برای تمامی همسفران عزیز، کد 2222 یوتوپین با تجربه بارها اجرای تور گلستان گردی این تور مههیج را به شما تقدیم می نماید. استان گلستان با داشتن تاریخ کهن پنج هزار ساله و سکونت اقوام مختلفی چون فارس‌ها، ترکمن‌ها، ارامنه، کردها، بلوچ‌ها، اعراب و.. از تنوع قومی و فرهنگی خاصی برخوردار است، به‌گونه‌ای که می‌توان آن را یک ایران کوچک دانست. این استان در گذشته ایالت گرگان و سپس استرآباد نام داشت؛ بعدها در نوشته‌های دوران اولیه اسلامی جرجان خوانده شد و از اسفند ۱۳۱۶ گرگان نام گرفت. گلستان تا سال ۱۳۷۶ بخشی از استان مازندران بود؛ اما بعد از آن به‌صورت استانی مستقل به نام استان گلستان درآمد.بخش زیادی از پهنه‌ی استان گلستان به‌صورت جلگه‌ است که بیش از دو سوم آن، آب‌وهوای خشک و نیمه‌خشک دارد که هر چه به‌سوی شمال و مرز ترکمنستان نزدیک شوید، بر خشکی آن افزوده می‌شود. یک‌سوم دیگر، آب‌و‌هوای معتدل دارد و بیشتر شهرها و روستاهای استان نیز در این ناحیه‌ی سرسبز جای گرفته‌اند. استان گلستان در فصل زمستان، آب‌وهوای سردی دارد و در فصل تابستان هم اکثر نقاط آن به‌غیر از بخش‌های ییلاقی، گرم و بسیار خشک هستند. با اینکه سفر به گلستان در تمامی فصول امکان‌پذیر است؛ ولی بهار و پاییز به‌عنوان بهترین زمان سفر به گلستان به شمار می‌رود. سوغاتی‌های خوراکی گلستان شامل حلوای آماج، نان زنجبیلی، نان شیرمال، سرغربیلی، نان پادرازی، جزحلوا و... می‌شوند. معروف‌ترین صنایع دستی گلستان هم عبارت‌اند از ابریشم‌بافی، قالی ترکمن، زیورآلات ترکمنی، شال‌های رنگارنگ زنان ترکمن و... . گیاهان دارویی استان گلستان نیز به دلیل پوشش گیاهی این منطقه، از تنوع قابل توجهی برخوردار است. چکدرمه را شاید بتوان مشهورترین غذای محلی استان گلستان در نظر گرفت که ترکیب پلو و گوشت است. چکدرمه غذای مخصوص بندر ترکمن و آق قلا به شمار می‌رود که درمراسم‌‌ها و جشن‌های خاص با آن از میهمانان پذیرایی می‌کرده‌اند. با ما همراه باشید تا با بازگو کردن تاریخچه زیبای مردان ترکمن این منطقه ایران عزیزمان را با هم ببینیم در این تور شما بازدید خواهید داشت از: چشمه گل رامیان در دامنه کوه پنهان خانه از عمیق ترین دریاچه های جهان آبشار خزه ای کبودوال بلندترین ابشار خزه ای جهان بندر ترکمن و بازارچه مرزی در زیستگاه مردم غیور ترکمن و پایتخت خاویار جهان.این بندر نخستین شهر کشور است که توسط مهندسان و معماران ایرانی و بلژیکی مطابق با اصول شهرسازی ساخته شده و نقشه آن تار عنکبوتی و بسیار منظم است. دورنمایی از جزیره آشوراده تنها جزیره کاملا ایرانی که رسیدن به آن مستلزم قایق سواری می باشد. شهر زیبای گنبد کاووس مرکز ترکمن صحرا دارای بلندترین برج آجری دنیا با همین نام که در قرن یازدهم میلادی بنا شده‌است و همچنین به عنوان اولین شهر با معماری شطرنجی در ایران شناخته شده است. گنبد کاووس یا گنبد قابوس که مردم ملی آن را به اختصار «گنبد» می‌نامند، در گذشته، جرجان خوانده می‌شد. کاوش‌های باستان‌شناسی، پیشینه تمدن این منطقه را پنج تا ۶ هزار سال اعلام کرده‌اند. آبشار شیر آباد مجموعه‌ای از هفت آبشار کوچک و بزرگ است که به نام هفت آبشار شیرآباد نیز شناخته می‌شود در ضمن سعی شده تا تاریخچه این منطقه بصورت بروشوری تهیه و جهت اطلاع و آگاهی بیشتر شما عزیزان در اتوبوس در اختیار شما قرار گیرد.به بهترین سفرنامه نویسی در این تور از طرف کد 2222 یوتوپین یک سفر رایگان از مجموعه تورهای یک تا دوروزه فصل بهارکد 2222 تعلق خواهد گرفت.

برنامه سفر:


خدمات تور

وعده غذایی:

روز اول: صبحانه، میان وعده

روز دوم: صبحانه

روز سوم: صبحانه


خدمات:

سه وعده صبحانه هتلی

یک وعده میان وعده

پذیرایی چای و نسکافه در اتوبوس

پک غذایی ورودی

دو شب اقامت در هتل

اتوبوس وی ای پی

بیمه مسافرتی

راهنمای گردشگری

صمیمیت بیش از اندازه راهنمایان تور

ناهار و شام


اقامتگاه

نام اقامتگاه: هتل زیبای پارمیس ( نگارستان )

درباره اقامتگاه: هتل پارمیس در محله نوده کتول علی آباد کتول واقع شده و سیستم خدمات رسانی این هتل همگام با متدهای روز هتلداری دنیا بوده و به مراکز مهم شهر مانند مراکز خرید، اماکن تفریحی، چشم اندازهای طبیعی بخصوص جنگل و سد کبودوال و ترمینال مسافربری دسترسی کامل دارد.و نقطه قوت این هتل همین نزدیک بودن به گشت ها نسبت به سایر هتل های منطقه می باشد. همچنین این هتل دارای سالنی جهت شب نشینی و انجام بازی های دورهمی و گروهی است که قطعا از آن استفاده خواهیم نمود.

مدل اتاق ها:

اتاق دو نفره


تخت دارد

اتاق سه نفره


تخت دارد

اتاق چهار نفره


تخت دارد

تصاویر اقامتگاه

برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.

تصاویر اقامتگاه
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin


امکانات رفاهی مقصد

آنتن‌دهی تلفن همراه

سرویس بهداشتی

سوپرمارکت

رستوران

درمانگاه

پارکینگ


لوازم مورد نیاز در سفر

لوازم ضروری:

کارت شناسایی معتبردارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی:

زیر انداز شخصی

توضیحات قبل از سفر

همسفران عزیز با توجه به پیک ترافیک نوروزی احتمال وجود ترافیک و تاخیر در رسیدن به گشت ها و مقصد نهایی وجود دارد. هزینه ورودی ها با تور و هزینه تفریحات جانبی با مسافر می باشد. به مناسبت ماه مبارک رمضان ممکن است بسیاری از رستورانهای خوب منطقه از ارائه سرویس خودداری کنند بنابراین انتخاب رستورانها با توجه به شرایط موجود خواهد بود. حمل هرگونه مشروبات الکلی و مواد مخدر در تور ممنوع می باشد. از همراه داشتن هرگونه اشیا قیمتی و وجه نقد زیاد در تور خودداری فرموده و مسئولیت نگهداری آنها با خود مسافر می باشد.


شرایط و مقررات

15 دقیقه قبل از حرکت در محل حاضر باشید. چیدمان صندلی اتوبوس با اولویت زوجیت و زمان ثبت نام می باشد و در هر صورت نظر راهنمای تور ملاک پذیرش خواهد بود. درصورت عدم ایجاد شرایط مناسب و یا ممانعت ایجاد شده برای انجام گشت ها با نظر راهنمای تور گشت جایگزین می گردد. با توجه به شلوغی و ترافیک روزهای نوروزی امکان تغییر برنامه در زمان اجرای گشت ها وجود خواهد داشت. همسفران عزیز می بایست در تایم اعلام شده توسط راهنمای تور در محل مورد نظر و یا اتوبوس حاضر بوده و تاخیر بیش از 15 دقیقه منجر به حرکت تور خواهد گشت و همسفران جا مانده می بایست خود را به تور برسانند.


قوانین کنسلی تور

از زمان ثبت‌نام تا 15 روز قبل از سفر شامل جریمه نمی‌شود. از 14 روز تا 7 روز قبل از سفر شامل 20 درصد جریمه می‌شود. از 6 روز تا 4 روز کاری قبل از سفر شامل 40 درصد جریمه می‌شود. از 3 روز تا 2 روز قبل از حرکت تور شامل 60 درصد جریمه می‌شود. تا 24 ساعت قبل از حرکت تور شامل 70 درصد جریمه می‌شود. از 24 ساعت قبل از سفر تا زمان حرکت شامل 90 درصد جریمه می‌شود.


تور استاندارد+

حمل و نقل با وسیله نقلیه درجه یک

صبحانه سلف سرویس

اقامتگاه با امکانات رفاهی مناسب

پذیرایی در تمام طول مسیر رفت و برگشت (شامل چای، نسکافه، آب معدنی)


امتیاز مجری تور
4.2از 5

1 نظر

این عدد میانگین امتیازاتی است که مسافران به کیفیت برگزاری تورهای گذشته‌ی این مجری از جمله کیفیت اقامتگاه، حمل و نقل، وعده غذایی، گشت ها و تورلیدر داده‌اند.