tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
tour-details
tour-details

غار وحشت (دانیال) ۱۰ فروردین

مجری تور:2222

امتیاز تور: 4.6از 5(4.6 نظر)

تورلیدر: ارغوانheader details

کلاس تور:اقتصادی

مدت سفر:
1 روزه
تاریخ رفت:
۱۴۰۳/۱/۱۰
مبدا:
تهران، میدان آرژانتین بیهقی
مقصد:
عباس آباد
حمل و نقل:
میدل باس
رده سنی:
از 10 تا 50 سال
اندازه گروه:
25 نفر
درجه سختی:
3 از 5

نامناسب برای افراد مسن و کودکان؛ ۳ الی ۴ ساعت پیمایش در مسیر ناهموار


زمان‌بندی

گشت‌ها

خدمات

نقشه

امکانات رفاهی مقصد

لوازم مورد نیاز در سفر

توضیحات و شرایط سفر

زمان‌بندی

تاریخ رفت:۱۴۰۳/۱/۱۰

ساعت رفت:04:30 صبح

تاریخ برگشت:۱۴۰۳/۱/۱۰

زمان برگشت:عصر

زمان تقریبی رسیدن به تهران:شب

گشت‌ها

با سلام و تبریک سال نو کد 2222 یوتوپین یه تور هیجانی ، پیمایشی براتون اورده که قطعا ازش لذت می برید خب اونایی که دنبال یه تور خنک و شاد می گشتن اونایی که به هیجان علاقه دارن و ترسی از تاریکی و خفاش بالا سرشونو ازین حرفها ندارن و اونایی که یه تور طبیعت گردی ورزشی می خوان براتون یه تور اوردیم که باهاش لذت ببرید ، بله سفر به اعماق و دل کوه که قسمتیش ابی هست و بقیش صخره ای ولی کاملا تاریک و کمی هم ترسناک البته با درجه امنیت مناسب در ضمن از بازار و ساحل متل قو هم دیدن می کنیم و کلی تفریحات دریایی می تونیم داشته باشیم. فکر می کنم یه تور متفاوتی رو تجربه کنید پس منتظر شما هستیم وسيله نقليه تا ٢٨ مسافر ميدل باس و بيشتر از اون اتوبوس توریستی مي باشد. ممکنه بخشی از راه رو نیسان سواری داشته باشیم. یه هدیه ویژه هم برای همسفرانی که بصورت گروهی ثبت نام می کنن تو این تور گروههای 7 نفره ثبت نام نفر هفتم رایگان خواهد بود. در ضمن سعی شده تا تاریخچه این منطقه بصورت بروشوری تهیه و جهت اطلاع و آگاهی بیشتر شما عزیزان در اتوبوس در اختیار شما قرار گیرد.به بهترین سفرنامه نویسی در این تور از طرف کد 2222 یوتوپین یک سفر رایگان از مجموعه تورهای یک تا دوروزه فصل بهارکد 2222 تعلق خواهد گرفت.

برنامه سفر:


خدمات تور

وعده غذایی:

روز اول: صبحانه، میان وعده


خدمات:

پذیرایی چای و نسکافه در میدل باس

پذیرایی میوه

راهنمای گردشگری

بیمه مسافرتی

صبحانه سلف

ولکام ورودی

ناهار و شام



امکانات رفاهی مقصد

آنتن‌دهی تلفن همراه

سوپرمارکت

رستوران


لوازم مورد نیاز در سفر

لوازم ضروری:

کارت شناسایی معتبرلباس مناسب پیمایش و لباس اضافیدر صورت امکان هد لایتدارو و لوازم شخصیزیر انداز مسافرتی

لوازم پیشنهادی:

کرم ضد افتاب

توضیحات قبل از سفر

محل تور روستای دانیال در منطقه متل قو شمال می باشد و بدون در نظر گرفتن ترافیک احتمالی حدود 4 الی 5 ساعت با میدل باس مسافت خواهیم داشت صبحانه بصورت سلف در رستورانی در شهر مرزن اباد صرف خواهد شد. پیمایش در این تور اختیاری بوده و مسافر می تواند در هر نقطه از مسیر به کمپ تور باز گردد لیکن انجام کلی پیمایش توانمندی جسمی در حد متوسط نیاز دارد این تور دارای حدود 45 دقیقه مسیر رفت و 45 دقیقه برگشت از شروع جنگل تا دهانه غار با شیب ملایم و در انتها کمی سخت می باشد دهانه غار کوچک و داخل غار کاملا تاریک و پیمایش داخل غار از داخل اب می باشد و مسافرین می بایست تا تالار اول غار در یک امتداد پیمایش نمایند لباس اضافه نیز جهت تعویض بعد از پیمایش حتما بهمراه داشته باشید. کفش مناسب کفش کوه پیمایی می باشد. همسفران عزیز با توجه به پیک ترافیک نوروزی احتمال وجود ترافیک و تاخیر در رسیدن به گشت ها و مقصد نهایی وجود دارد. هزینه ورودی ها با تور و هزینه تفریحات جانبی با مسافر می باشد. به مناسبت ماه مبارک رمضان ممکن است بسیاری از رستورانهای خوب منطقه از ارائه سرویس خودداری کنند بنابراین انتخاب رستورانها با توجه به شرایط موجود خواهد بود. حمل هرگونه مشروبات الکلی و مواد مخدر در تور ممنوع می باشد. از همراه داشتن هرگونه اشیا قیمتی و وجه نقد زیاد در تور خودداری فرموده و مسئولیت نگهداری آنها با خود مسافر می باشد.


شرایط و مقررات

15 دقیقه قبل از حرکت در محل حاضر باشید. چیدمان صندلی اتوبوس با اولویت زوجیت و زمان ثبت نام می باشد و در هر صورت نظر راهنمای تور ملاک پذیرش خواهد بود. درصورت عدم ایجاد شرایط مناسب و یا ممانعت ایجاد شده برای انجام گشت ها با نظر راهنمای تور گشت جایگزین می گردد. با توجه به شلوغی و ترافیک روزهای نوروزی امکان تغییر برنامه در زمان اجرای گشت ها وجود خواهد داشت. همسفران عزیز می بایست در تایم اعلام شده توسط راهنمای تور در محل مورد نظر و یا اتوبوس حاضر بوده و تاخیر بیش از 15 دقیقه منجر به حرکت تور خواهد گشت و همسفران جا مانده می بایست خود را به تور برسانند.


قوانین کنسلی تور

از زمان ثبت‌نام تا 15 روز قبل از سفر شامل جریمه نمی‌شود. از 14 روز تا 7 روز قبل از سفر شامل 20 درصد جریمه می‌شود. از 6 روز تا 4 روز کاری قبل از سفر شامل 40 درصد جریمه می‌شود. از 3 روز تا 2 روز قبل از حرکت تور شامل 60 درصد جریمه می‌شود. تا 24 ساعت قبل از حرکت تور شامل 70 درصد جریمه می‌شود. از 24 ساعت قبل از سفر تا زمان حرکت شامل 90 درصد جریمه می‌شود.


تور اقتصادی

هزینه پایین تور

حمل و نقل با وسیله نقلیه معمولی

اقامتگاه معمولی

پذیرایی محدود


امتیاز مجری تور
4.6از 5

4 نظر

این عدد میانگین امتیازاتی است که مسافران به کیفیت برگزاری تورهای گذشته‌ی این مجری از جمله کیفیت اقامتگاه، حمل و نقل، وعده غذایی، گشت ها و تورلیدر داده‌اند.