tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details

ماسوله مرداب سراوان ۱۱ فروردین

مجری تور:2222

امتیاز تور: 4از 5(4 نظر)

تورلیدر: ارغوانheader details

کلاس تور:اقتصادی

مدت سفر:
1 روزه
تاریخ رفت:
۱۴۰۳/۱/۱۱
مبدا:
تهران، آرژانتین بیهقی
مقصد:
ماسوله
حمل و نقل:
اتوبوس 44 نفره توریستی
رده سنی:
از 5 تا 100 سال
اندازه گروه:
38 نفر
درجه سختی:
1 از 5

مناسب عموم افراد؛ پیاده‌روی در مسیر صاف و هموار


زمان‌بندی

گشت‌ها

خدمات

نقشه

امکانات رفاهی مقصد

لوازم مورد نیاز در سفر

توضیحات و شرایط سفر

زمان‌بندی

تاریخ رفت:۱۴۰۳/۱/۱۱

ساعت رفت:02:00 صبح

تاریخ برگشت:۱۴۰۳/۱/۱۱

زمان برگشت:عصر

زمان تقریبی رسیدن به تهران:شب

گشت‌ها

سلام با تبریک سال نو و ارزوی سرافرازی برای تمامی همسفران عزیز کد 2222 یوتوپین با تجربه بارها اجرای تور ماسوله گردی این تور مههیج را به شما تقدیم می نماید یکی از رویایی ترین روستاههای ایران روستای ماسوله می باشد.به قول سهراب سپهری «ماسوله را نمی توان نوشت، ماسوله را باید دید». بافت خانه های این روستا به خاطر هم خوانی با طبیعت اطرافش در کل جهان شناخته شده و سالانه گردشگران بی شماری برای دیدن آن به گیلان می روند. در این سفر 1 روزه شاد شما بازدید خواهیدنمود از : 1) روستای پله کانی ماسوله 2) مرداب زیبای سراوان.بخشی از جنگل مرداب سراوان هم از سال ۱۳۷۰ به عنوان پارک جنگلی در نظر گرفته شده تا مردم در کنار لذت بردن از زیبایی‌های این جاذبه خدادادی، از امکانات رفاهی هم استفاده کنند. یه هدیه ویژه هم برای همسفرانی که بصورت گروهی ثبت نام می کنن تو این تور گروههای 7 نفره ثبت نام نفر هفتم رایگان خواهد بود. در ضمن سعی شده تا تاریخچه این منطقه بصورت بروشوری تهیه و جهت اطلاع و آگاهی بیشتر شما عزیزان در اتوبوس در اختیار شما قرار گیرد.به بهترین سفرنامه نویسی در این تور از طرف کد 2222 یوتوپین یک سفر رایگان از مجموعه تورهای یک تا دوروزه فصل بهارکد 2222 تعلق خواهد گرفت.

برنامه سفر:


خدمات تور

وعده غذایی:

روز اول: صبحانه، میان وعده


خدمات:

صبحانه سلف

میان وعده سبک در اتوبوس

پذیرایی چای و نسکافه در اتوبوس

بیمه توریستی

راهنمای گردشگری

پذیرایی میوه در اتوبوس

ولکام ورودی

ناهار و شام



امکانات رفاهی مقصد

آنتن‌دهی تلفن همراه

سرویس بهداشتی

سوپرمارکت

رستوران

درمانگاه

پارکینگ


لوازم مورد نیاز در سفر

لوازم ضروری:

کارت شناسایی معتبردارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی:

کرم ضد افتابزیر انداز شخصی

توضیحات قبل از سفر

همسفران عزیز با توجه به پیک ترافیک نوروزی احتمال وجود ترافیک و تاخیر در رسیدن به گشت ها و مقصد نهایی وجود دارد. هزینه ورودی ها با تور و هزینه تفریحات جانبی با مسافر می باشد. به مناسبت ماه مبارک رمضان ممکن است بسیاری از رستورانهای خوب منطقه از ارائه سرویس خودداری کنند بنابراین انتخاب رستورانها با توجه به شرایط موجود خواهد بود. حمل هرگونه مشروبات الکلی و مواد مخدر در تور ممنوع می باشد. از همراه داشتن هرگونه اشیا قیمتی و وجه نقد زیاد در تور خودداری فرموده و مسئولیت نگهداری آنها با خود مسافر می باشد.


شرایط و مقررات

15 دقیقه قبل از حرکت در محل حاضر باشید. چیدمان صندلی اتوبوس با اولویت زوجیت و زمان ثبت نام می باشد و در هر صورت نظر راهنمای تور ملاک پذیرش خواهد بود. درصورت عدم ایجاد شرایط مناسب و یا ممانعت ایجاد شده برای انجام گشت ها با نظر راهنمای تور گشت جایگزین می گردد. با توجه به شلوغی و ترافیک روزهای نوروزی امکان تغییر برنامه در زمان اجرای گشت ها وجود خواهد داشت. همسفران عزیز می بایست در تایم اعلام شده توسط راهنمای تور در محل مورد نظر و یا اتوبوس حاضر بوده و تاخیر بیش از 15 دقیقه منجر به حرکت تور خواهد گشت و همسفران جا مانده می بایست خود را به تور برسانند.


قوانین کنسلی تور

از زمان ثبت نام تا 48 ساعت قبل از حرکت تور شامل 70 درصد جریمه می‌شود. از 48 ساعت قبل از سفر تا زمان حرکت تور وجهی عودت داده نمی‌شود.


تور اقتصادی

هزینه پایین تور

حمل و نقل با وسیله نقلیه معمولی

اقامتگاه معمولی

پذیرایی محدود


امتیاز مجری تور
4از 5

10 نظر

این عدد میانگین امتیازاتی است که مسافران به کیفیت برگزاری تورهای گذشته‌ی این مجری از جمله کیفیت اقامتگاه، حمل و نقل، وعده غذایی، گشت ها و تورلیدر داده‌اند.