tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details

قلعه رودخان و مرداب سراوان ۷ اردیبهشت

مجری تور:1234

امتیاز تور: 3.9از 5(3.9 نظر)

تورلیدر: شمسheader details

کلاس تور:اقتصادی

مدت سفر:
1 روزه
تاریخ رفت:
۱۴۰۳/۲/۷
مبدا:
تهران، تهران ، میدان آرژانتین
مقصد:
قلعه رودخان
حمل و نقل:
اتوبوس 44 نفره توریستی
رده سنی:
از 12 تا 40 سال
اندازه گروه:
35 نفر
درجه سختی:
4 از 5

نامناسب برای افراد مسن و کودکان؛ نیاز به آمادگی جسمانی بالا برای پیمایش‌های سنگین، با احتمال وضعیت آب و هوایی ناپایدار


زمان‌بندی

گشت‌ها

خدمات

نقشه

لوازم مورد نیاز در سفر

توضیحات و شرایط سفر

زمان‌بندی

تاریخ رفت:۱۴۰۳/۲/۷

ساعت رفت:02:30 صبح

تاریخ برگشت:۱۴۰۳/۲/۷

زمان برگشت:عصر

زمان تقریبی رسیدن به تهران:شب

گشت‌ها

قلعه رودخان نام منطقه‌ای قدیمی در استان گیلان است که در نزدیکی شهر زیبای فومن قرار دارد. در این منطقه زیبا و چشم نواز، قلعه‌ای تاریخی قرار گرفته است که برخی از باستان شناسان معتقدند که ساخت آن به دوره ساسانیان باز می‌گردد. گفتنی است که در گذشته برای اینکه یک قلعه از گزند دشمنان در امان بماند، آن را بر فراز کوه‌ها یا نزدیکی دریاها بنا می‌کردند. قلعه رودخان نیز که یک قلعه کاملا نظامی بوده است از این قاعده تبعیت کرده و بر فراز مناطق کوهستانی استان گیلان و منطقه فومن بنا شده است. همچنین باید بدانید که برخی این قلعه را به نام قلعه هزار پله می‌شناسند و با دیدن آن، قطعا دلیل این نام گذاری را خواهید دانست. برای دسترسی به این قلعه باید صدها پله مختلف را پشت سر بگذارید و به سمت بالای کوه پیش بروید. اما این مسیر آنقدر زیبا و چشم نواز است که شما اصلا متوجه طولانی بودن آن نخواهید شد. تصور کنید که بر روی پله‌های سنگی قدم می‌گذارید که هزاران سال قدمت دارند و در عین حال هر جا که سر بر می‌گردانید، یک جاذبه دیدنی و طبیعی شما را شگفت زده می‌کند. قلعه رودخان یکی از زیباترین آثار باستانی ایران محسوب می‌شود که در پی شلاق تاریخ به خوبی دوام آورده است و بازدید از آن بسیار لذت بخش خواهد بود، علاوه بر این حضور این قلعه در دل طبیعت بکر استان گیلان خود بر کیفیت سفر شما می‌افزاید. خوشبختانه تور قلعه رودخان حتی به صورت یک روزه هم برگزار می‌شود تا بتوانید در مدتی کوتاه و با هزینه‌ای کم نیز شاهد این حجم از زیبایی باشید.

برنامه سفر:


خدمات تور

وعده غذایی:

روز اول: صبحانه، میان وعده


خدمات:

پذیرایی صبحانه

پذیرایی عصرانه

ورودی ها برعهده تور می باشد

وعده ناهار به عهده مسافر می باشد



لوازم مورد نیاز در سفر

لوازم ضروری:

کفش مناسب پیاده رویعینک آفتابیپانچوباتوم کوهنوردی

لوازم پیشنهادی:

کرم ضدآفتاببطری آبپاوربانککوله کوهنوردی

توضیحات قبل از سفر

۱۵ دقیقه قبل از حرکت در مبدا حضور داشته باشین چیدمان صندلی های اتوبوس به عهده لیدر تور میباشد لطفا لطفا همکاری‌های لازم را با لیدر جهت چیدمان صندلی‌های اتوبوس انجام دهید


شرایط و مقررات

از زمان ثبت‌نام تا 15 روز قبل از سفر شامل جریمه نمی‌شود. از 14 روز تا 7 روز قبل از سفر شامل 20 درصد جریمه می‌شود. از 6 روز تا 4 روز کاری قبل از سفر شامل 40 درصد جریمه می‌شود. از 3 روز تا 2 روز قبل از حرکت تور شامل 60 درصد جریمه می‌شود. تا 24 ساعت قبل از حرکت تور شامل 70 درصد جریمه می‌شود. از 24 ساعت قبل از سفر تا زمان حرکت شامل 90 درصد جریمه می‌شود.


قوانین کنسلی تور

از زمان ثبت نام تا 48 ساعت قبل از حرکت تور شامل 70 درصد جریمه می‌شود. از 48 ساعت قبل از سفر تا زمان حرکت تور وجهی عودت داده نمی‌شود.


تور اقتصادی

هزینه پایین تور

حمل و نقل با وسیله نقلیه معمولی

اقامتگاه معمولی

پذیرایی محدود


امتیاز مجری تور
3.9از 5

4 نظر

این عدد میانگین امتیازاتی است که مسافران به کیفیت برگزاری تورهای گذشته‌ی این مجری از جمله کیفیت اقامتگاه، حمل و نقل، وعده غذایی، گشت ها و تورلیدر داده‌اند.