tour-details
tour header
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour header
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details

فومن،قلعه رودخان و ماسوله ۱۴ تا ۱۵ خرداد

مجری تور:2222

امتیاز تور: 4.2از 5(4.2 نظر)

تورلیدر: هومنheader details

کلاس تور:اقتصادی

مدت سفر:
1 شب و 2 روز
تاریخ رفت:
۱۴۰۳/۳/۱۴
مبدا:
تهران، بیهقی
مقصد:
قلعه رودخان
نوع اقامت:
هتل
حمل و نقل:
اتوبوس 32 نفره VIP
رده سنی:
از 1 تا 70 سال
اندازه گروه:
28 نفر
درجه سختی:
1 از 5

مناسب عموم افراد؛ پیاده‌روی در مسیر صاف و هموار


زمان‌بندی

گشت‌ها

خدمات

اقامتگاه

نقشه

امکانات رفاهی مقصد

لوازم مورد نیاز در سفر

توضیحات و شرایط سفر

زمان‌بندی

تاریخ رفت:۱۴۰۳/۳/۱۴

ساعت رفت:02:00 صبح

تاریخ برگشت:۱۴۰۳/۳/۱۵

زمان برگشت:عصر

زمان تقریبی رسیدن به تهران:شب

گشت‌ها

سلام به همسفران عزیز کد 2222 یوتوپین با تجربه بارها اجرای تورهای شمال گردی این تور مههیج را به شما تقدیم می نماید. يک تور شاد و هيجان انگيز تومنطقه فومنات گیلان تو این تور بازدید خواهیم داشت از : 1) شهر زیبای فومن ،فومن را به خاطر مجسمه‌های زیادی که در آن وجود دارد با نامِ شهر مجسمه‌ها نیز می‌شناسند. از زیبایی‌های دیگر این شهر می‌توان به وجود درختان چنار بسیار زیاد در خیابان‌های آن اشاره کرد. فومن به علت داشتن جاذبه‌های تاریخی-گردشگری و همچنین کلوچهٔ فومن معروف است. 2)قلعه رودخان ،دژ رودخان یا قلعه حسامی نام قلعه‌ای است متعلق به دوره امپراتوری ساسانی که بر فراز ارتفاعات جنگلی شهرستان فومن در روستای رودخان ساخته شده و این قلعه بدون شک یکی از بزرگ‌ترین و شکست ناپذیرترین قلعه‌های تاریخ ایران باستان بوده است 3)شهر زیبای ماسوله ، شهری کوچک اما زیباباخانه‌های پلکانی، بالکن‌های مزین به گل‌های شمعدانی، جنگل‌های بکر و سرسبز، آبشارهای خروشان و کوه‌های بلند، از آن دسته مناظری است که قطعا شما را عاشق خود خواهد کرد. آب و هوای مطبوع، مردم خون‌گرم و مهمان‌نواز، غذاهای باکیفیت و فضای رویایی شهر ماسوله گیلان، آن‌قدر جذاب است که شما را بارها و بارها به‌سمت خود خواهد کشاند. محل استقرار ما هتل 5 ستاره معین فومن خواهد بود کد 2222 شما را به این تور هیجان انگیز دعوت می نماید.

برنامه سفر:


خدمات تور

وعده غذایی:

روز اول: صبحانه

روز دوم: صبحانه


خدمات:

دو وعده صبحانه سلف

ورودیه ها

هزینه مینی بوس در گشت ها

ولکام ورودی

پذیرایی دایم چای و نسکافه در اتوبوس

پذیرایی میوه در اتوبوس

بیمه مسافرتی

راهنمای گردشگری

ناهار و شام به عهده مسافر


اقامتگاه

نام اقامتگاه: هتل 5 ستاره مزرعه معین

درباره اقامتگاه: این هتل در قلب مزارع سر سبز چای و زمین های شالی قرار دارد و چشم انداز زیبائی را از طبیعت بکر گیلان به نمایش می گذارد. هتل معین با قرار گیری در نزدیکی آثار تاریخی و توریستی ماسوله و قلعه رودخان، همواره مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی بوده است. طراحی لوکس هتل پنج ستاره معین فومن و پرسنل مهمان نواز، خاطره ای وصف نشدنی را از شمال ایران در ذهن مهمانان ثبت می کند. این هتل همچنین دارای استخر برای استفاده همسفران عزیز می باشد.

مدل اتاق ها:

اتاق دو نفره


تخت دارد

اتاق سه نفره


تخت دارد

در صورت انتخاب اتاق دو نفره: به ازای هر نفر ۱۰۰٬۰۰۰ تومان دریافت می شود.

تصاویر اقامتگاه

برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.

تصاویر اقامتگاه
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin


امکانات رفاهی مقصد

آنتن‌دهی تلفن همراه

سرویس بهداشتی

سوپرمارکت

رستوران


لوازم مورد نیاز در سفر

لوازم ضروری:

کارت شناساییلباس مناسب فصل

لوازم پیشنهادی:

دارو و لوازم شخصی

توضیحات قبل از سفر

کلیه گشت های تور با ماشن های مینی بوس انجام خواهد یافت که هزینه ان در تور محاسبه گردیده است. چیدمان هتل طبق شرایط ثبت نامی خواهد بود. حمل هرگونه مشروبات الکلی و مواد مخدر در تور ممنوع می باشد. از همراه داشتن هرگونه اشیا قیمتی و وجه نقد زیاد در تور خودداری فرموده و مسئولیت نگهداری آنها با خود مسافر می باشد. استفاده از استخر هتل طی ساعات اعلامی از طرف هتل میسر می باشد.


شرایط و مقررات

15 دقیقه قبل از حرکت در محل حاضر باشید. چیدمان صندلی اتوبوس با اولویت زوجیت و زمان ثبت نام می باشد و در هر صورت نظر راهنمای تور ملاک پذیرش خواهد بود. درصورت عدم ایجاد شرایط مناسب و یا ممانعت ایجاد شده برای انجام گشت ها با نظر راهنمای تور گشت جایگزین می گردد. همسفران عزیز می بایست در تایم اعلام شده توسط راهنمای تور در محل مورد نظر و یا اتوبوس حاضر بوده و تاخیر بیش از 15 دقیقه منجر به حرکت تور خواهد گشت و همسفران جا مانده می بایست خود را به تور برسانند.


قوانین کنسلی تور

از زمان ثبت‌نام تا 15 روز قبل از سفر شامل جریمه نمی‌شود. از 14 روز تا 7 روز قبل از سفر شامل 20 درصد جریمه می‌شود. از 6 روز تا 4 روز کاری قبل از سفر شامل 40 درصد جریمه می‌شود. از 3 روز تا 2 روز قبل از حرکت تور شامل 60 درصد جریمه می‌شود. تا 24 ساعت قبل از حرکت تور شامل 70 درصد جریمه می‌شود. از 24 ساعت قبل از سفر تا زمان حرکت شامل 90 درصد جریمه می‌شود.


تور اقتصادی

هزینه پایین تور

حمل و نقل با وسیله نقلیه معمولی

اقامتگاه معمولی

پذیرایی محدود


امتیاز مجری تور
4.2از 5

188 نظر

این عدد میانگین امتیازاتی است که مسافران به کیفیت برگزاری تورهای گذشته‌ی این مجری از جمله کیفیت اقامتگاه، حمل و نقل، وعده غذایی، گشت ها و تورلیدر داده‌اند.