tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details

سی سخت و دامنه های دنا فولبرد ۱۳ تا ۱۵ خرداد

مجری تور:2222

امتیاز تور: 4.2از 5(4.2 نظر)

تورلیدر: میر مهدیheader details

کلاس تور:استاندارد پلاس

مدت سفر:
1 شب و 2 روز
تاریخ رفت:
۱۴۰۳/۳/۱۳
مبدا:
تهران، بیهقی
مقصد:
یاسوج
نوع اقامت:
هتل
حمل و نقل:
اتوبوس 32 نفره VIP
رده سنی:
از 1 تا 60 سال
اندازه گروه:
28 نفر
درجه سختی:
1 از 5

مناسب عموم افراد؛ پیاده‌روی در مسیر صاف و هموار


زمان‌بندی

گشت‌ها

خدمات

اقامتگاه

نقشه

امکانات رفاهی مقصد

لوازم مورد نیاز در سفر

توضیحات و شرایط سفر

زمان‌بندی

تاریخ رفت:۱۴۰۳/۳/۱۳

ساعت رفت:22:00

تاریخ برگشت:۱۴۰۳/۳/۱۵

زمان برگشت:عصر

زمان تقریبی رسیدن به تهران:شب

گشت‌ها

کد 2222 یوتوپین اینبار شما را به خنکای کهکلویه و بویر احمد در منطقه یاسوج ، شهر سی سخت و دامنه های کوه زیبای دنا دعوت می نماید. یه لوکیشن فوق العاده و بکر و بی نظیر در یک تور ویژه سخت پسندان با امکانات عالی در این تور مهییج شما بازدید خواهید داشت از : 1) چشمه میشی ( جایی که اب در انجا سر بالا می ره )سردی آب این چشمه به حدی است که تا فاصله ۸۰۰ متری از محل جوشش نمی‌توان دست را در آن نگاه داشت. در اسطوره‌ها آمده است که کی‌خسرو به امیر اهورامزدا در این چشمه سر و تن بشست و در غاری آرامید. 2)دریاچه بی نظیر کوه گل و محیط زیبای اطراف آن بدون اغراق بهشتی زمینی را برای هر انسان طبیعت دوستی تداعی می‌کند 3)غار آهکی ده شیخ یکی از شگفت‌انگیزترین غارهای شناخته‌شده در کشور است، به طوری که به آن لقب علیصدر ۲ داده‌اند. از عجایب این غار، گرم بودن آن در زمستان و سردی هوای درون آن در تابستان است. گرمای اسرارآمیز زمستان‌ها و خنکای دل‌انگیز تابستان این غار، معمایی است که هنوز پاسخی برای آن وجود ندارد. 4)آبشار زیبای مارگون یکی از بلندترین آبشارهای چشمه‌ای جهان به حساب می‌آید.آب آبشار مارگون از هیچ رودخانه‌ای تامین نمی‌شود و تعداد زیادی چشمه منبع آب آن هستند؛ از همین رو به آن آبشار چشمه‌ای نیز می‌گویند 5)پل تاریخی پاتاوه به صورت ۶ ضلعی ساخته شده است و در ۲ کیلومتری غربی دهستان پاتاوه قرار گرفته است. به اعتقاد روایات محلی قدیمی‌ترین پایه از دوره‌ هخامنشیان است که بر روی رودخانه بشار احداث شده است. این بنا در زبان محلی به تخت شاه نشین معروف است. 6)روستای پلکانی و تاریخی کریک ماسوله دوم

برنامه سفر:


خدمات تور

وعده غذایی:

روز اول: صبحانه، نهار، شام

روز دوم: صبحانه، نهار


خدمات:

دو وعده صبحانه

2 وعده ناهار (چلو ماهی، چلو جوجه و چلو کوبیده انتخابی در هتل )

1 وعده شام ( چلو ماهی ، چلو جوجه و چلو کوبیده انتخابی در هتل )

پذیرایی چای و نسکافه دایم در اتوبوس

راهنمای گردشگری از تهران و راهنمای محلی مسلط به تاریخ و جغرافیای منطقه

بیمه مسافرتی

ترانسفر محلی

شام روز اخر


اقامتگاه

نام اقامتگاه: هتل 4 ستاره سیمرغ دنا در لوکیشنی بی نظیر

درباره اقامتگاه: موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به جاهای دیدنی سی سخت توجه مسافران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.هتل سیمرغ دنا سی سخت دارای ۲ طبقه و ۲۲ واحد اقامتی است و امکانات رفاهی متعددی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، روم سرویس، فکس، فتوکپی و صندوق امانات را برای آسایش و راحتی میهمانان خود فراهم می کند.لابی هتل دارای تلویزیون، مبل و اینترنت بی سیم است. برای امنیت بیشتر کپسول آتش نشانی نیز وجود دارد. فضای سبز و پارک کودک نزدیک هتل موجبات سرگرمی فرزند دلبندتان را فراهم می کند. سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی نیز در طبقات وجود دارددر اتاق ها جدید بوده و اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال ای دی، تلفن، یخچال، گاز، چای ساز، ظروف مورد نیاز برای آشپزی، مبلمان، دراور و کمد لباس هستند. اتاق ها دارای حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

مدل اتاق ها:

اتاق دو نفره


تخت دارد

اتاق سه نفره


تخت دارد

اتاق چهار نفره


تخت دارد

در صورت انتخاب اتاق دو نفره: به ازای هر نفر ۲۰۰٬۰۰۰ تومان دریافت می شود.

تصاویر اقامتگاه

برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.

تصاویر اقامتگاه
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin


امکانات رفاهی مقصد

آنتن‌دهی تلفن همراه

سرویس بهداشتی

رستوران

پارکینگ


لوازم مورد نیاز در سفر

لوازم ضروری:

کارت شناسایی معتبردارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی:

زیر انداز شخصی

توضیحات قبل از سفر

تمامی ورودی ها و ترانسفرهای احتمالی با تور می باشد و مسافر هیچگونه هزینه ای ندارد کلیه وعده های غذایی جز شام روز اخر با تور می باشد. ترانسفر محلی ترجیحا با ماشین های پاترول انجام خواهد شد. بررسی شرایط آب و هوا بر عهده مسافر می باشد. حمل هرگونه مشروبات الکلی و مواد مخدر در تور ممنوع می باشد. از همراه داشتن هرگونه اشیا قیمتی و وجه نقد زیاد در تور خودداری فرموده و مسئولیت نگهداری آنها با خود مسافر می باشد.


شرایط و مقررات

15 دقیقه قبل از حرکت در محل حاضر باشید. چیدمان صندلی اتوبوس با اولویت زوجیت و زمان ثبت نام می باشد و در هر صورت نظر راهنمای تور ملاک پذیرش خواهد بود. درصورت عدم ایجاد شرایط مناسب و یا ممانعت ایجاد شده برای انجام گشت ها با نظر راهنمای تور گشت جایگزین می گردد. همسفران عزیز می بایست در تایم اعلام شده توسط راهنمای تور در محل مورد نظر و یا اتوبوس حاضر بوده و تاخیر بیش از 15 دقیقه منجر به حرکت تور خواهد گشت و همسفران جا مانده می بایست خود را به تور برسانند.


قوانین کنسلی تور

از زمان ثبت‌نام تا 15 روز قبل از سفر شامل جریمه نمی‌شود. از 14 روز تا 7 روز قبل از سفر شامل 20 درصد جریمه می‌شود. از 6 روز تا 4 روز کاری قبل از سفر شامل 40 درصد جریمه می‌شود. از 3 روز تا 2 روز قبل از حرکت تور شامل 60 درصد جریمه می‌شود. تا 24 ساعت قبل از حرکت تور شامل 70 درصد جریمه می‌شود. از 24 ساعت قبل از سفر تا زمان حرکت شامل 90 درصد جریمه می‌شود.


تور استاندارد+

حمل و نقل با وسیله نقلیه درجه یک

صبحانه سلف سرویس

اقامتگاه با امکانات رفاهی مناسب

پذیرایی در تمام طول مسیر رفت و برگشت (شامل چای، نسکافه، آب معدنی)


امتیاز مجری تور
4.2از 5

184 نظر

این عدد میانگین امتیازاتی است که مسافران به کیفیت برگزاری تورهای گذشته‌ی این مجری از جمله کیفیت اقامتگاه، حمل و نقل، وعده غذایی، گشت ها و تورلیدر داده‌اند.