tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details

پایتخت گلاب ایران قمصر کاشان فولبرد ۱۳ اردیبهشت

مجری تور:2222

امتیاز تور: 3.1از 5(3.1 نظر)

تورلیدر: آرشheader details

کلاس تور:استاندارد پلاس

مدت سفر:
1 روزه
تاریخ رفت:
۱۴۰۳/۲/۱۳
مبدا:
تهران، بیهقی
مقصد:
کاشان
حمل و نقل:
اتوبوس 32 نفره VIP
رده سنی:
از 1 تا 60 سال
اندازه گروه:
28 نفر
درجه سختی:
1 از 5

مناسب عموم افراد؛ پیاده‌روی در مسیر صاف و هموار


زمان‌بندی

گشت‌ها

خدمات

نقشه

امکانات رفاهی مقصد

لوازم مورد نیاز در سفر

توضیحات و شرایط سفر

زمان‌بندی

تاریخ رفت:۱۴۰۳/۲/۱۳

ساعت رفت:05:00 صبح

تاریخ برگشت:۱۴۰۳/۲/۱۳

زمان برگشت:عصر

زمان تقریبی رسیدن به تهران:شب

گشت‌ها

کد 2222 یوتوپین شما را به یکی دیگر از مراسم های سنتی ایرانیان ، مراسم گلابگیری در پایتخت گلاب ایران شهر قمصر دعوت می نماید. در اردیبهشت ماه با پیچیدن عطر گل‌های محمدی می‌توانید عطر بهشت را در طبیعت قمصر استشمام کنید. در گوشه و کنار قمصر مناطق بکر و زیبایی برای گردشگری وجود دارد و بازدید از هر کدام تجربه‌ی بی‌نظیری از سفر را برای شما رقم میزند.از سوغاتی‌های خوراکی این شهر می‌توان به زردآلو، انواع گونه‌های گلابی، خرمالو، گیلاس، انواع سیب درختی، انواع هلو، ترشه، آلوچه‌های خشک و سبز و انواع آلوچه‌های برغانی اشاره کرد.در کنار این محصولات، گلاب قمصر شهرت جهانی دارد. همه ساله گلاب، عرقیات گیاهی و عطر گل محمدی علاوه بر استفاده داخلی به دیگر کشورهای اروپایی نیز فرستاده می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با این شهر و دانستن اینکه قمصر کجاست در این سفر مهییج با ما باشید. در این سفر ما سعی نموده ایم با درنظر گرفتن بهترین خدمات یک روز شیرین را در خاطر شما ثبت نماییم در این سفر 1 روزه شما بازدید خواهید داشت از 1) شهر زیبای قمصر و باغ گل های محمدی و مراسم گلاب گیری و خرید گلاب تازه 2) باغ فین و یا یکی از خانه های تاریخی کاشان در ضمن صبحانه بصورت سلف در رستوران عالی سهراب سپهری و ناهار را در یکی از رستورانهای خوب قمصر بصورت منو انتخابی از لیست کباب زردک، خورشت نخود آله، گوشفیل با مرغ، شله بریان با زیره، شفته نخودچی، کوفته آب سماق، آبگوشت مهمان تور خواهید بود.در ضمن به جهت اینکه عصرانه سبک تور بصورت لقمه با نوشیدنی می باشد صرف شام ضرورتی نخواهد داشت.

برنامه سفر:


خدمات تور

وعده غذایی:

روز اول: صبحانه، نهار، میان وعده


خدمات:

صبحانه سلف عالی در رستوران سهراب سپهری

ناهار سنتی بصورت منو انتخابی از لیست کباب زردک، خورشت نخود آله، گوشفیل با مرغ، شله بریان با زیره، شفته نخودچی، کوفته آب سماق، آبگوشت به

پذیرایی چای و نسکافه در مسیر

عصرانه سبک در ماشین

بیمه مسافرتی

ورودیه ها

راهنمای گردشگری

شام مسیر برگشت



امکانات رفاهی مقصد

آنتن‌دهی تلفن همراه

سرویس بهداشتی

سوپرمارکت


لوازم مورد نیاز در سفر

لوازم ضروری:

کارت شناسایی معتبردارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی:

کلاه و کرم ضد آفتاب

توضیحات قبل از سفر

حمل هرگونه مشروبات الکلی و مواد مخدر در تور ممنوع می باشد. از همراه داشتن هرگونه اشیا قیمتی و وجه نقد زیاد در تور خودداری فرموده و مسئولیت نگهداری آنها با خود مسافر می باشد.


شرایط و مقررات

15 دقیقه قبل از حرکت در محل حاضر باشید. چیدمان صندلی اتوبوس با اولویت زوجیت و زمان ثبت نام می باشد و در هر صورت نظر راهنمای تور ملاک پذیرش خواهد بود. درصورت عدم ایجاد شرایط مناسب و یا ممانعت ایجاد شده برای انجام گشت ها با نظر راهنمای تور گشت جایگزین می گردد. همسفران عزیز می بایست در تایم اعلام شده توسط راهنمای تور در محل مورد نظر و یا اتوبوس حاضر بوده و تاخیر بیش از 15 دقیقه منجر به حرکت تور خواهد گشت و همسفران جا مانده می بایست خود را به تور برسانند.


قوانین کنسلی تور

از زمان ثبت نام تا 48 ساعت قبل از حرکت تور شامل 70 درصد جریمه می‌شود. از 48 ساعت قبل از سفر تا زمان حرکت تور وجهی عودت داده نمی‌شود.


تور استاندارد+

حمل و نقل با وسیله نقلیه درجه یک

صبحانه سلف سرویس

اقامتگاه با امکانات رفاهی مناسب

پذیرایی در تمام طول مسیر رفت و برگشت (شامل چای، نسکافه، آب معدنی)


امتیاز مجری تور
3.1از 5

9 نظر

این عدد میانگین امتیازاتی است که مسافران به کیفیت برگزاری تورهای گذشته‌ی این مجری از جمله کیفیت اقامتگاه، حمل و نقل، وعده غذایی، گشت ها و تورلیدر داده‌اند.