tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details

ایلام از تنگه رازیانه تا کرمانشاه طاق بستان ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت

مجری تور:2222

امتیاز تور: 4.2از 5(4.2 نظر)

تورلیدر: پارساheader details

کلاس تور:استاندارد پلاس

مدت سفر:
2 شب و 3 روز
تاریخ رفت:
۱۴۰۳/۲/۲۵
مبدا:
تهران، بیهقی
مقصد:
ایلام
نوع اقامت:
هتل
حمل و نقل:
اتوبوس 32 نفره VIP
رده سنی:
از 5 تا 60 سال
اندازه گروه:
30 نفر
درجه سختی:
1 از 5

مناسب عموم افراد؛ پیاده‌روی در مسیر صاف و هموار


زمان‌بندی

گشت‌ها

خدمات

اقامتگاه

نقشه

امکانات رفاهی مقصد

لوازم مورد نیاز در سفر

توضیحات و شرایط سفر

زمان‌بندی

تاریخ رفت:۱۴۰۳/۲/۲۵

ساعت رفت:22:00

تاریخ برگشت:۱۴۰۳/۲/۲۸

زمان برگشت:عصر

زمان تقریبی رسیدن به تهران:شب

گشت‌ها

در این تور پرهیجان و خنک از مناطق زیر دیدن می کنیم : 1)تنگه رازیانه در دامنه کبیر کوه ، دره‌ای عمیق که بخاطر زلزله‌ها و فرسایش مواد معدنی تشکیل‌دهنده سنگ‌ها ایجاد شده و رودی خروشان از میان آن عبور می‌کند. 2)تنگه زید در کنار روستای تاریخی زید که از توابع شهرستان بدره است و دارای دره‌های بسیار بزرگ و شگرفی است؛ انبارهای تاریخی گندم در دل صخره‌های بزرگ که تاکنون به طور کامل شناسایی نشده‌اند از جذابیت‌های این روستاست. 3)تنگه کافرین یکی از زیبایی‌های زاگرس به شمار می‌رود که پشت سد سیمره و در منطقه‌ای کوهستانی و در میان کوه‌های کبیرکوه، دینارکوه و مانشت جای گرفته است؛ یکی از علت‌های شکل‌گیری این تنگه و سایر زیبایی‌های ایلام، وجود همین ارتفاعات است.( ترانسفر با نیسان و قایق سواری) یادگاری از مقاومت مردم منطقه در مقابل حمله عرب ها 4)آبشار اما، با دیواره‌های پوشیده از خز و سرخس و پرسیاوشان،کنار آبشار اما و به خصوص سمت راست آن هم می‌توانید پوشش گیاهی جالبی مثل انجیر کوهی، انگور و همچنین بلوط را ببینید که بر زیبایی‌ طبیعت اطراف آبشار اما اضافه کرده است. 5)غار زینگان ( ترانسفر با تراکتور محلی )، چون قطعه ای از بهشت در میان پهنه دشت گرم و سوزان در منقطه زینه گان که از قلب زمین راه خود را به بیرون باز کرده است 6)کرمانشاه بازدید از بیستون و طاق بستان با تاریخچه ای بی نظیر.تاریخ طاق بستان در کرمانشاه به دوران ساسانیان باز می گردد. قدمت کتیبه بیستون در کرمانشاه مربوط به دوران هخامنشیان است

برنامه سفر:


خدمات تور

وعده غذایی:

روز اول: صبحانه

روز دوم: صبحانه، میان وعده

روز سوم: صبحانه


خدمات:

سه وعده صبحانه

یک وعده میان وعده

هزینه های ترانسفر ( نیسان و تراکتور )

پذیرایی چای و نسکافه در ماشین

بیمه مسافرتی

راهنمای گردشگردی

ناهار و شام


اقامتگاه

نام اقامتگاه: 3 ستاره دالاهو

درباره اقامتگاه: هتل 3 ستاره در شهر زیبای ایلام می باشد . بطور کلی سطح هتل ها در ایلام متوسط بوده و همسفر نمی بایست انتظار یک هتل با امکانات خاص داشته باشند ولی بطور کلی تمیز و راحت می باشد.

مدل اتاق ها:

اتاق دو نفره


تخت دارد

اتاق سه نفره


تخت دارد

اتاق چهار نفره


تخت دارد

در صورت انتخاب اتاق دو نفره: به ازای هر نفر ۲۰۰٬۰۰۰ تومان دریافت می شود.

تصاویر اقامتگاه

برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.

تصاویر اقامتگاه
youtopin


امکانات رفاهی مقصد

سرویس بهداشتی

سوپرمارکت

رستوران


لوازم مورد نیاز در سفر

لوازم ضروری:

کارت شناسایی معتبردارو و لوازم شخصیلباس مناسب فصل

لوازم پیشنهادی:

دوربین عکاسیعینک افتابیملحفه تمیز

توضیحات قبل از سفر

طبیعت زیبا و دیدنی عروس زاگرس ایلام در این ایام بهاری بسیار دل انگیز خواهد بود تمامی ورودیه ها و هزینه های ترانسفر محلی به روی تور محاسبه گردیده است. ترانسفر های محلی توسط تراکتور ، نیسان و قایق خواهد بود. این تور کاملا طبیعت گردی بوده و مسافر می بایست توانایی و علاقه نسبت به این موضوع را داشته باشد. اتاق های دو تخته دبل و تویین بوده و بر حسب اولویت ثبت نام ابتدا اتاق دبل و سپس تویین تخصیص داده می شود صندلی های دو نفره اتوبوس بر اساس ابتدا زوج بودن و سپس اولویت زمانی ثبت نام چیدمان می گردد و مسافر می بایست مطابق صندلی های چیدمان شده استقرار یابد و نظر راهنمای تور ملاک عمل خواهد بود. حمل هرگونه مشروبات الکلی و مواد مخدر در تور ممنوع می باشد. از همراه داشتن هرگونه اشیا قیمتی و وجه نقد زیاد در تور خودداری فرموده و مسئولیت نگهداری آنها با خود مسافر می باشد.


شرایط و مقررات

15 دقیقه قبل از حرکت در محل حاضر باشید. چیدمان صندلی اتوبوس با اولویت زوجیت و زمان ثبت نام می باشد و در هر صورت نظر راهنمای تور ملاک پذیرش خواهد بود. درصورت عدم ایجاد شرایط مناسب و یا ممانعت ایجاد شده برای انجام گشت ها با نظر راهنمای تور گشت جایگزین می گردد. با توجه به شلوغی و ترافیک روزهای نوروزی امکان تغییر برنامه در زمان اجرای گشت ها وجود خواهد داشت. همسفران عزیز می بایست در تایم اعلام شده توسط راهنمای تور در محل مورد نظر و یا اتوبوس حاضر بوده و تاخیر بیش از 15 دقیقه منجر به حرکت تور خواهد گشت و همسفران جا مانده می بایست خود را به تور برسانند.


قوانین کنسلی تور

از زمان ثبت‌نام تا 15 روز قبل از سفر شامل جریمه نمی‌شود. از 14 روز تا 7 روز قبل از سفر شامل 20 درصد جریمه می‌شود. از 6 روز تا 4 روز کاری قبل از سفر شامل 40 درصد جریمه می‌شود. از 3 روز تا 2 روز قبل از حرکت تور شامل 60 درصد جریمه می‌شود. تا 24 ساعت قبل از حرکت تور شامل 70 درصد جریمه می‌شود. از 24 ساعت قبل از سفر تا زمان حرکت شامل 90 درصد جریمه می‌شود.


تور استاندارد+

حمل و نقل با وسیله نقلیه درجه یک

صبحانه سلف سرویس

اقامتگاه با امکانات رفاهی مناسب

پذیرایی در تمام طول مسیر رفت و برگشت (شامل چای، نسکافه، آب معدنی)


امتیاز مجری تور
4.2از 5

187 نظر

این عدد میانگین امتیازاتی است که مسافران به کیفیت برگزاری تورهای گذشته‌ی این مجری از جمله کیفیت اقامتگاه، حمل و نقل، وعده غذایی، گشت ها و تورلیدر داده‌اند.