tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details

برنجستانک تا بابلسر و هفت آبشار تیرکن ۳۱ خرداد تا ۱ تیر

مجری تور:2222

امتیاز تور: 3.6از 5(3.6 نظر)

تورلیدر: مولاییheader details

کلاس تور:اقتصادی

مدت سفر:
1 شب و 2 روز
تاریخ رفت:
۱۴۰۳/۰۳/۳۱
مبدا:
تهران، بیهقی
مقصد:
سوادکوه، بابلسر
نوع اقامت:
اقامتگاه
حمل و نقل:
اتوبوس 44 نفره توریستی
رده سنی:
از 8 تا 60 سال
اندازه گروه:
30 نفر
درجه سختی:
2 از 5

مناسب عموم افراد؛ پیاده روی ۲ الی ۳ ساعت در مسیر کم فراز و نشیب


زمان‌بندی

گشت‌ها

خدمات

اقامتگاه

نقشه

امکانات رفاهی مقصد

لوازم مورد نیاز در سفر

توضیحات و شرایط سفر

زمان‌بندی

تاریخ رفت:۱۴۰۳/۰۳/۳۱

ساعت رفت:04:30 صبح

تاریخ برگشت:۱۴۰۳/۰۴/۰۱

زمان برگشت:عصر

زمان تقریبی رسیدن به تهران:شب

گشت‌ها

سلام کد 2222 یوتوپین با افتخار یه تور جذاب دیگه رو معرفی می نماید در این تور 2 روزه و هیجان انگیز ضمن اقامت در یک محیط رویایی بازدید خواهیم داشت از: 1) پل وررسک : یا پل پیروزی ساخته شده در سال 1315 . ورسک به دلیل وجود درختچه‌های ورس که در قسمت پشت پل به‌طور انبوه وجود دارد، به این نام معروف شده‌است 2) قلعه اسپهبد خورشید :در سال ۷۶۱ میلادی، اسپهبد خورشید، نوهٔ اسپهبد فرخان بزرگ از خاندان گاوبارگان، بر منطقه طبرستان و دیلمان حکومت می‌کرد. همزمان، مهدی پسر منصور عباسی حاکم ری شد و تصمیم گرفت پس از سال‌ها مازندران را به تسخیر اعراب درآورد. مهدی با نیرنگ از در دوستی با اسپهبد خورشید درآمد و ضمن ارسال هدایایی، از او خواست تا اجازه دهد قسمتی از لشکریانش از تنگه رود تلار گذشته و از راه دریا به خراسان بروند. اسپهبد خورشید فریب این نیرنگ را خورد و اجازه عبور را صادر نمود. مهدی، دو سپاه را از گرگان و شاه‌کوه روانه نمود و آمل را تصرف نمود. اسپهبد خورشید که غافلگیر شده بود، همسر، دختران و ثروتش را در این غار گذاشت و برای تهیه سپاه به دیلمستان رفت. سپاه اعراب به مدت سه ماه در پایین غار بودند و به فکر چاره برای نفوذ به این غار بودند. سرانجام با مسموم کردن سرچشمه‌های آب غار موفق شدند «بانو نی‌کلا» همسر اسپهبد خورشید را به همراه دخترانش به قتل برسانند.اسپهبد خورشید در بازگشت با پنجاه هزار سپاهی، هنگامی که شایعه اسارت همسر و فرزندانش را شنید، خودکشی کرد. 3) دریاچه زیبای برنجستانک :برنجستان، به‌معنای شالیزار و محل کشت برنج است و برنجستانک، به مفهوم شالیزاری کوچک است. شما در دهکده توریستی برنجستانک علاوه بر بازدید از طبیعت زیبای آن می توانید از کشتی تفریحی ، قایق پدالی و موتوری ، تاب هیجانی و ... استفاده نمایید البته هزینه تفریحات با مسافر می باشد در ضمن با پرداخت 100 هزار تومان می توانید در این دریاچه بینظیر مشغول صید ماهی شوید و برای اینکار می بایست چوب و وسایل ماهیگیری را با خودتان همراه داشته باشید. 4) هفت آبشار تیرکن : ۷ پله از آبشارهای زیبا و جذاب که اطراف آن را جنگل‌های مختلف پوشانده است با تقریبا ۴۰ میلیون سال عمر و لذت ابتنی در چشمه های زلال ان

برنامه سفر:


خدمات تور

وعده غذایی:

روز اول: صبحانه، میان وعده

روز دوم: صبحانه


خدمات:

دو وعده صبحانه

یک وعده میز عصرانه

چای و نسکافه در ماشین

ترانسفر محلی مینی باس

شب نشینی در اقامتگاه

راهنمای گردشگری

بیمه مسافرتی

ناهار و شام


اقامتگاه

نام اقامتگاه: کلبه های طرح سویسی زیبای دهکده توریستی برنجستانک

درباره اقامتگاه: این اقامتگاه بوم گردی از یک طرف به جنگل های انبوه و از سمت دیگر به دشتی سرسبز و دریاچه طبیعی و بسیار زیبای زمزم منتهی می شود.دهکده توریستی برنجستانک 9 باب سوئیت سوئیسی دارد که این سويیت‌ها در مجموع ظرفیت پذیرش 40 ‏میهمان را دارند. این سوییت‌ها به شکل خانه‌های بومی با سقف‌های شیبدار قرمز طراحی شده‌اند و 40 متر ‏مربع مساحت دارند. برای رفاه مسافرین، امکاناتی در این اقامتگاه در نظر گرفته شده که از آن جمله ‏می‌توان به رستوران، اینترنت رایگان، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، سیستم سرمایشی و گرمایشی ‏اسپیلت (کولر و بخاری گازی)، پارکینگ غیر مسقف و باربیکیو اشاره کرد. البته این کلبه‌های سوئیسی، ‏حمام و آبگرم نیز دارند.

مدل اتاق ها:

اتاق دو نفره


تخت دارد

اتاق سه نفره


تخت دارد

اتاق چهار نفره


تخت دارد

در صورت انتخاب اتاق دو نفره: به ازای هر نفر ۲۰۰٬۰۰۰ تومان دریافت می شود.

تصاویر اقامتگاه

برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.

تصاویر اقامتگاه
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin


امکانات رفاهی مقصد

آنتن‌دهی تلفن همراه

سرویس بهداشتی


لوازم مورد نیاز در سفر

لوازم ضروری:

کارت شناسایی معتبرناهار سبک قابل حمل برای روز دوم که شب قبلش قابل تهیه می باشدزیر انداز مسافرتیدارو و لوازم شخصیلباس ابتنی و لباس اضافی

لوازم پیشنهادی:

کرم ضد افتابلیوان شخصی

توضیحات قبل از سفر

هزینه ورودی ها با تور و هزینه تفریحات جانبی با مسافر می باشد. وسیله نقلیه تور اتوبوس توریستی می باشد ولی چنانچه ظرفیت تور کمتر از 25 نفر باشد برای سهولت در مسیر از میدل باس توریستی استفاده خواهد شد و مسافر عزیز می بایست این مطلب را در نظر داشته باشد. حمل هرگونه مشروبات الکلی و مواد مخدر در تور ممنوع می باشد. از همراه داشتن هرگونه اشیا قیمتی و وجه نقد زیاد در تور خودداری فرموده و مسئولیت نگهداری آنها با خود مسافر می باشد.


شرایط و مقررات

15 دقیقه قبل از حرکت در محل حاضر باشید. چیدمان صندلی اتوبوس با اولویت زوجیت و زمان ثبت نام می باشد و در هر صورت نظر راهنمای تور ملاک پذیرش خواهد بود. درصورت عدم ایجاد شرایط مناسب و یا ممانعت ایجاد شده برای انجام گشت ها با نظر راهنمای تور گشت جایگزین می گردد. همسفران عزیز می بایست در تایم اعلام شده توسط راهنمای تور در محل مورد نظر و یا اتوبوس حاضر بوده و تاخیر بیش از 15 دقیقه منجر به حرکت تور خواهد گشت و همسفران جا مانده می بایست خود را به تور برسانند.


قوانین کنسلی تور

از زمان ثبت‌نام تا 15 روز قبل از سفر شامل جریمه نمی‌شود. از 14 روز تا 7 روز قبل از سفر شامل 20 درصد جریمه می‌شود. از 6 روز تا 4 روز کاری قبل از سفر شامل 40 درصد جریمه می‌شود. از 3 روز تا 2 روز قبل از حرکت تور شامل 60 درصد جریمه می‌شود. تا 24 ساعت قبل از حرکت تور شامل 70 درصد جریمه می‌شود. از 24 ساعت قبل از سفر تا زمان حرکت شامل 90 درصد جریمه می‌شود.


تور اقتصادی

هزینه پایین تور

حمل و نقل با وسیله نقلیه معمولی

اقامتگاه معمولی

پذیرایی محدود


امتیاز مجری تور
3.6از 5

391 نظر

این عدد میانگین امتیازاتی است که مسافران به کیفیت برگزاری تورهای گذشته‌ی این مجری از جمله کیفیت اقامتگاه، حمل و نقل، وعده غذایی، گشت ها و تورلیدر داده‌اند.