tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details

پیمایش سوها به آبشار لاتون کوله کشی ۱۰ تا ۱۲ مرداد

مجری تور:1690

امتیاز تور: 4.4از 5(4.4 نظر)

تورلیدر: ابراهیمیheader details

کلاس تور:استاندارد پلاس

مدت سفر:
2 شب و 2 روز
تاریخ رفت:
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
مبدا:
تهران، میدان آزادی بلوار دانش روبروی سازمان آتش نشانی 34
مقصد:
اردبیل
نوع اقامت:
کمپ
حمل و نقل:
اتوبوس 25 نفره VIP
رده سنی:
از 18 تا 60 سال
اندازه گروه:
23 نفر
درجه سختی:
4 از 5

نامناسب برای افراد مسن و کودکان؛ نیاز به آمادگی جسمانی بالا برای پیمایش‌های سنگین، با احتمال وضعیت آب و هوایی ناپایدار


زمان‌بندی

گشت‌ها

خدمات

اقامتگاه

نقشه

لوازم مورد نیاز در سفر

توضیحات و شرایط سفر

زمان‌بندی

تاریخ رفت:۱۴۰۳/۰۵/۱۰

ساعت رفت:18:00

تاریخ برگشت:۱۴۰۳/۰۵/۱۲

زمان برگشت:عصر

زمان تقریبی رسیدن به تهران:شب

گشت‌ها

دریاچه سوها محل تلاقی دو استان اردبیل و گیلان است و دارای آب و هوای معتدل و مراتعی سرسبز و چشمه‌های فراوان است. در میان این دشت‌های سرسبز، اسب‌ها و کره‌هایشان در حال بازیگوشی هستند. خاک این منطقه بسیار پر آب بوده به طوری که با فشردن پا از دل زمین آب بیرون می‌آید. در فصل بهار و تابستان زیبای‌های این منطقه دوچندان شده و گل‌های بابونه در اطراف دریاچه روییده اند و شما را محو زیبایی این منطقه خواهند کرد. به سمت آبشار لاتون این آبشار 105 متری که از لحاظ ارتفاع بلندترین آبشار ایران است، حرکت می‌کنیم.

برنامه سفر:


خدمات تور

وعده غذایی:

روز اول: صبحانه، میان وعده


خدمات:

صبحانه روز اول در رستوران

صبحانه روز دوم در اقامتگاه

عصرانه

چای آتشی

بیمه

مجوز شرکت گردشگری

لیدر کارت دار از سازمان گردشگری

ناهار روز اول

ناهار روز دوم

شام روز حرکت در جاده

هزینه پاترول

هزینه نیسان

هزینه پاترول و ترنسفر محلی برگشت از لاتون 500.000 تومان بعهده گردشگر می باشد.


اقامتگاه

نام اقامتگاه: کمپ بولاغی

درباره اقامتگاه: کلبه‌ها معمولا در مناطق دورافتاده، ییلاقات و مکان‌هایی که هیچ‌گونه امکانات رفاهی وجود ندارد (یا بسیار محدود است) مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کلبه‌ها معمولا خانه‌ی دوم روستاییان (و گاهی خانه اصلی روستاییان در مناطق دورافتاده) است. استفاده از کلبه، در مناطقی که هیچ‌گونه شرایط اقامتی دیگری فراهم نیست، بهترین انتخاب برای یوتوپین است. از مزایای استفاده از این اقامت‌گاه‌ها، کمک به جامعه محلی و همچنین تجربه‌ی اقامت در دل خانه‌های مردمان روستایی است. در این کلبه ییلاقی فاقد هر نوع امکانات (فقط یک کلبه چوبی کوچک ساده که دارای یک بخاری هیزمی می باشد) سرویس بهداشتی با فاصله 50متری از کلبه که آب تامینی از سمت لوله های چشمه می باشد که باید همیشه دبه های آب را پر نگه داشت)

مدل اتاق ها:

چادر دو نفره


تخت ندارد

تصاویر اقامتگاه

برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.

تصاویر اقامتگاه
youtopin


لوازم مورد نیاز در سفر

لوازم ضروری:

داروی مصرفی شخصیلباس مناسب طبیعت گردیهدلمپ یا چراغ قوه (باتری شارژ کامل)کفش مناسب طبیعتگردی ساقدار(کوهپیمایی نیمه سنگین)صندل مناسب طبیعت گردیلباس گرم مناسبروکش یا جلد کولهپانچوقمقمه آب 2 تا 2.5 لیتری (پر شده)کاپشن بادگیر یا گرتکسلباس اضافهجوراب اضافهکوله پشتی کوچک یک روزهکیسه خوابچادر طبیعتگردی لزوما دو پوشهدلمپپاوربانک

لوازم پیشنهادی:

بالش بادیپشت گردنی بادیکلاه و عینک آفتابیپتوی مسافرتیفلاسک کوچک چایدستمال کاغذیگتردستمال مرطوبزیرانداز کوچکباتوم کوهنوردی

توضیحات قبل از سفر

لطفا برای احترام به طبیعت و آلودگی محیط زیست از لیوان شخصی طبیعتگردی استفاده و همراه داشته باشید لطفا با لب خندان و با آرامش خود انرژی مثبت خود را به دیگران منتقل کنید لطفا قبل از سفر لوازم خود را چک کنید اگر داروی خاصی استفاده می کنید حتما به همراه داشته باشید یا اگر بیماری خاصی دارید قبل از سفر با لیدر و یا پشتیبانی اطلاع دهید چیدمان صندلی ها بر مبنای الویت ثبت نام میباشد در این خصوص اعتراض نفرمایید. هزینه پاترول و ترنسفر محلی برگشت از لاتون 500.000 تومان بعهده گردشگر می باشد.


شرایط و مقررات

لطفا چهل و پنج دقیقه قبل از حرکت در محل قرار باشید ۱- استفاده و حمل مشروبات الکلی و مواد مخدر ممنوع و در صورت بروز هرگونه مشکل مسئولیت آن برعهده شخص خاطی خواهد بود ۲- باتوجه به توقف در پلیس راه ها و یا گشت های احتمالی بانوان عزیز لطفا حتما شال و روسری همراه خود داشته و شئونات اسلامی را رعایت کنند ۳- لطفا از آوردن اشیا قیمتی همراه خود خودداری فرمایید. ۴- از پذیرفتن آقایان با شلوارک و رکابی و بانوان بدون شال معذوریم 5- برنامه‌های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است. 6- جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست از آوردن هرگونه ظروف یک‌بار مصرف خودداری فرمائید. 7- لطفا با دقت کامل برنامه سفر، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر یوتوپین اطلاعات لازم را دریافت نمائید. 8-جهت راحتی خود و همسفران با کوله حداکثر ۱۵ کیلوگرمی مسافرت نمائید.(فقط یک کوله بزرگ جهت حمل با قاطر سهم مسافر می باشد) 9-چیدمان صندلی همسفران در وسیله نقلیه، بر اساس زمان ثبت‌نام و تعداد افراد هر گروه صورت می‌گیرد. 10- شرکت شما در تور ملزم به پذیرش این نکات است و پس از شرکت در تور ابراز بی اطلاعی از موارد قید شده توجیه پذیر نمیباشد.


قوانین کنسلی تور

از زمان ثبت‌نام تا 15 روز قبل از سفر شامل جریمه نمی‌شود. از 14 روز تا 7 روز قبل از سفر شامل 20 درصد جریمه می‌شود. از 6 روز تا 4 روز کاری قبل از سفر شامل 40 درصد جریمه می‌شود. از 3 روز تا 2 روز قبل از حرکت تور شامل 60 درصد جریمه می‌شود. تا 24 ساعت قبل از حرکت تور شامل 70 درصد جریمه می‌شود. از 24 ساعت قبل از سفر تا زمان حرکت شامل 90 درصد جریمه می‌شود.


تور استاندارد+

حمل و نقل با وسیله نقلیه درجه یک

صبحانه سلف سرویس

اقامتگاه با امکانات رفاهی مناسب

پذیرایی در تمام طول مسیر رفت و برگشت (شامل چای، نسکافه، آب معدنی)


امتیاز مجری تور
4.4از 5

10 نظر

این عدد میانگین امتیازاتی است که مسافران به کیفیت برگزاری تورهای گذشته‌ی این مجری از جمله کیفیت اقامتگاه، حمل و نقل، وعده غذایی، گشت ها و تورلیدر داده‌اند.