tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details

آبشار و روستای سپهسالار ۲۶ مرداد

مجری تور:2222

امتیاز تور: 3.6از 5(3.6 نظر)

تورلیدر: ارغوانheader details

کلاس تور:اقتصادی

مدت سفر:
1 روزه
تاریخ رفت:
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
مبدا:
تهران، بیهقی
مقصد:
کرج
حمل و نقل:
میدل باس
رده سنی:
از 5 تا 60 سال
اندازه گروه:
32 نفر
درجه سختی:
2 از 5

مناسب عموم افراد؛ پیاده روی ۲ الی ۳ ساعت در مسیر کم فراز و نشیب


زمان‌بندی

گشت‌ها

خدمات

نقشه

امکانات رفاهی مقصد

لوازم مورد نیاز در سفر

توضیحات و شرایط سفر

زمان‌بندی

تاریخ رفت:۱۴۰۳/۰۵/۲۶

ساعت رفت:08:00 صبح

تاریخ برگشت:۱۴۰۳/۰۵/۲۶

زمان برگشت:عصر

زمان تقریبی رسیدن به تهران:شب

گشت‌ها

سلام کد 2222 یوتوپین اینبار یه تور سبک و خنک رو بهتون پیشنهاد میده سپهسالار یا عروس جاده چالوس این آبشار رویایی قدمتی تاریخی دارد و از سال های خیلی دور تا کنون، مردم برای تفریح به آن جا می روند. برخی افراد این آبشار را با نام آبشار هفت خوان نیز می شناسند زیرا یک قله بسیار قدیمی در نزدیکی آن به همین نام وجود دارد. دره و آبشار سپهسالار از مناطق ییلاقی جاده پر پیچ و خم چالوس محسوب می شوند، اما رفتن به آن جا ارزشش را دارد! نا گفته نماند که یک غار زیبا در دامنه شمالی آبشار سپهسالار قرار گرفته است که مردم آن منطقه معتقد هستند که با غار یخ مراد که در فاصله‌ ای بسیار دور قرار از این منطقه قرار دارد در ارتباط است. آبشار سپهسالار در جاده چالوس بعد از پل خواب آسارا واقع شده است و دارای چند آبشار زیبا هست که با راهنمای محلی می ریم که این مناظر زیبا رو ببینیم و لذت ببریم حدود 1 ساعت رفت و 1 ساعت برگشت پیمایش داریم و بعد از اون تو یه باغ زیبا کنار رودخانه کمپ می کنیم و از ناهار لذیذمون که همونجا تهیه میشه لذت می کنیم و دور همی و کلی برنامه های گروهی البته میشه تو رودخانه کنارمون تنی به آب هم زد شایان ذکر است همسفران کرجی می تونن تو مسیر به ما ملحق بشن کد 2222 یوتوپین شما را به این تور زیبا دعوت می نماید

برنامه سفر:


خدمات تور

وعده غذایی:

روز اول: نهار، میان وعده


خدمات:

ناهار چلوجوجه طبخ در محل

چای ذغالی و پذیرایی میوه

راهنمای گردشگری

بیمه مسافرتی

باغ جهت کمپ واستراحت

صبحانه



امکانات رفاهی مقصد

آنتن‌دهی تلفن همراه

سرویس بهداشتی

سوپرمارکت


لوازم مورد نیاز در سفر

لوازم ضروری:

کفش مناسب پیمایشلباس اضافه در صورت ابتنیکارت شناسایی معتبر

لوازم پیشنهادی:

کرم ضدافتابعینک افتابیزیراندازشخصی

توضیحات قبل از سفر

با توجه به ايام اربعين چنانچه مجوز استفاده از اتوبوس صادر نگردد سفر با ميدل باس توريستي انجام مي گيرد به علت صعوبت مسیر پیمایش تا ابشار اول برای گروه مقدور بوده و ادامه مسیر اجباری نمی باشد. حدود2ساعت رفت و برگشت مجموعا پیمایش سبک خواهیم داشت. تور صبحانه ندارد و همسفران عزیز می بایست به این نکته دقت فرمایند. در محل کمپ سرویس بهداشتی وجود دارد. حمل هرگونه مشروبات الکلی و مواد مخدر در تور ممنوع می باشد. از همراه داشتن هرگونه اشیا قیمتی و وجه نقد زیاد در تور خودداری فرموده و مسئولیت نگهداری آنها با خود مسافر می باشد.


شرایط و مقررات

15 دقیقه قبل از حرکت در محل حاضر باشید. چیدمان صندلی وسیله نقلیه با اولویت زوجیت و زمان ثبت نام می باشد و در هر صورت نظر راهنمای تور ملاک پذیرش خواهد بود. همسفران عزیز می بایست در تایم اعلام شده توسط راهنمای تور در محل مورد نظر و یا وسیله نقلیه حاضر بوده و تاخیر بیش از 15 دقیقه منجر به حرکت تور خواهد گشت و همسفران جا مانده می بایست خود را به تور برسانند.


قوانین کنسلی تور

از زمان ثبت نام تا 48 ساعت قبل از حرکت تور شامل 70 درصد جریمه می‌شود. از 48 ساعت قبل از سفر تا زمان حرکت تور وجهی عودت داده نمی‌شود.


تور اقتصادی

هزینه پایین تور

حمل و نقل با وسیله نقلیه معمولی

اقامتگاه معمولی

پذیرایی محدود


امتیاز مجری تور
3.6از 5

3 نظر

این عدد میانگین امتیازاتی است که مسافران به کیفیت برگزاری تورهای گذشته‌ی این مجری از جمله کیفیت اقامتگاه، حمل و نقل، وعده غذایی، گشت ها و تورلیدر داده‌اند.