tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour-details
تکمیل
tour header
تکمیل
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details

تنگه و آبشار سوته راش و ساحل خزر ۲۶ مرداد

مجری تور:2222

امتیاز تور: 3.6از 5(3.6 نظر)

تورلیدر: پویاheader details

کلاس تور:اقتصادی

مدت سفر:
1 روزه
تاریخ رفت:
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
مبدا:
تهران، بیهقی
مقصد:
عباس آباد
حمل و نقل:
اتوبوس 44 نفره توریستی
رده سنی:
از 10 تا 60 سال
اندازه گروه:
44 نفر
درجه سختی:
3 از 5

نامناسب برای افراد مسن و کودکان؛ ۳ الی ۴ ساعت پیمایش در مسیر ناهموار


زمان‌بندی

گشت‌ها

خدمات

نقشه

امکانات رفاهی مقصد

لوازم مورد نیاز در سفر

توضیحات و شرایط سفر

زمان‌بندی

تاریخ رفت:۱۴۰۳/۰۵/۲۶

ساعت رفت:04:00 صبح

تاریخ برگشت:۱۴۰۳/۰۵/۲۶

زمان برگشت:عصر

زمان تقریبی رسیدن به تهران:شب

گشت‌ها

سلام ، کد 2222 یوتوپین اینبار شما را به بکرترین منطقه جنگل های هیرکانی دعوت می نماید. خب یه تور جنگلی و رودخانه ای که توش هم ابتنی میشه کرد و هم میشه کلی پیمایش جنگلی داشت ( اختیاری ) تو منطقه شهرستان تنکابن و عباس آباد و روستای «سی بن» . بنابراین کفش و لباس مناسب خود را بردارید که قرار است زیباترین مسیر آبی-صخره‌ای ایران را بپیماییم و تنی به آب بزنیم.بهره‌مند شدن از هوای پاک و آب زلال، دیدن درختان کهن و اصیل و شنا در رودخانه تنها بخشی از مزایای سفر به سوته راش هستند. یه مقداری هم نیسان سواری تو جنگل داریم تا به محل شروع پیمایش برسیم در انتها در مسیر برگشت هم از زمانی را صرف لذت بردن از یکی از سواحل خزر و تفریحات دریایی خواهیم نمود. این تور رو از دست ندید منتظر شما میمونیم

برنامه سفر:


خدمات تور

وعده غذایی:

روز اول: صبحانه، میان وعده


خدمات:

صبحانه

پذیرایی چای و نسکافه در اتوبوس

پذیرایی میوه

ترانسفر محلی ( نیسان )

میان وعده سبک در ماشین

اب معدنی در مسیر رفت و برگشت

ناهار و شام



امکانات رفاهی مقصد

آنتن‌دهی تلفن همراه

سرویس بهداشتی

سوپرمارکت


لوازم مورد نیاز در سفر

لوازم ضروری:

کارت شناسایی معتبردارو و لوازم شخصیزیر انداز شخصیلباس مناسب پیمایش و لباس اضافیناهار

لوازم پیشنهادی:

عینک افتابیکرم ضد افتاب

توضیحات قبل از سفر

با توجه به ايام اربعين چنانچه مجوز استفاده از اتوبوس صادر نگردد سفر با ميدل باس توريستي انجام مي گيرد حدود 10 دقیقه پیمایش سبک تا محل رودخانه و حدود 3 ساعت رفت و برگشت پیمایش خواهیم داشت. برای رسیدن به شروع پیمایش و محل کمپ نیم روزی می بایست از ترانسفر محلی ( نیسان ) استفاده نمود پیمایش ها اختیاری بوده و همسفرانی که تمایل به آن ندارند می توانند در ابتدای مسیر مانده و از جاذبه های جنگلی لذت ببرند. پیمایش رودخانه ای معمولا توانمندی خاص خود را نیاز دارد و درجه سختی این تور 3 از 5 می باشد. سن پیشنهادی شرکت در این تور 10 تا 60 سال می باشد. کلیه هزینه های مسافر بروی هزینه تور اعمال گردیده است. هزینه تفریحات دریایی در صورت درخواست با مسافر می باشد چیدمان صندلی بر اساس اولویت زوجیت و زمان ثبت نام بوده ولی در هر صورت نظر و صلاحدید راهنمای تور مورد پذیرش خواهد بود.


شرایط و مقررات

15 دقیقه قبل از حرکت در محل حاضر باشید. چیدمان صندلی اتوبوس با اولویت زوجیت و زمان ثبت نام می باشد و در هر صورت نظر راهنمای تور ملاک پذیرش خواهد بود. درصورت عدم ایجاد شرایط مناسب و یا ممانعت ایجاد شده برای انجام گشت ها با نظر راهنمای تور گشت جایگزین می گردد. همسفران عزیز می بایست در تایم اعلام شده توسط راهنمای تور در محل مورد نظر و یا اتوبوس حاضر بوده و تاخیر بیش از 15 دقیقه منجر به حرکت تور خواهد گشت و همسفران جا مانده می بایست خود را به تور برسانند. درصورت ظرفیت کمتر از 22 نفر این سفر با میدل باس توریستی انجام خواهد شد.


قوانین کنسلی تور

از زمان ثبت‌نام تا 15 روز قبل از سفر شامل جریمه نمی‌شود. از 14 روز تا 7 روز قبل از سفر شامل 20 درصد جریمه می‌شود. از 6 روز تا 4 روز کاری قبل از سفر شامل 40 درصد جریمه می‌شود. از 3 روز تا 2 روز قبل از حرکت تور شامل 60 درصد جریمه می‌شود. تا 24 ساعت قبل از حرکت تور شامل 70 درصد جریمه می‌شود. از 24 ساعت قبل از سفر تا زمان حرکت شامل 90 درصد جریمه می‌شود.


تور اقتصادی

هزینه پایین تور

حمل و نقل با وسیله نقلیه معمولی

اقامتگاه معمولی

پذیرایی محدود


امتیاز مجری تور
3.6از 5

391 نظر

این عدد میانگین امتیازاتی است که مسافران به کیفیت برگزاری تورهای گذشته‌ی این مجری از جمله کیفیت اقامتگاه، حمل و نقل، وعده غذایی، گشت ها و تورلیدر داده‌اند.