tour-details
tour header
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour header
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details
tour-details

کویر مرنجاب و ابوزیدآباد فولبرد ۳ تا ۴ آبان

مجری تور:2222

امتیاز تور: 3.6از 5(3.6 نظر)

تورلیدر: وهابheader details

کلاس تور:اقتصادی

مدت سفر:
1 شب و 2 روز
تاریخ رفت:
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
مبدا:
تهران، آزادی بلوار دانش
مقصد:
کویر مرنجاب، کویر ابوزیدآباد
نوع اقامت:
اقامتگاه
حمل و نقل:
اتوبوس 44 نفره توریستی
رده سنی:
از 1 تا 70 سال
اندازه گروه:
44 نفر
درجه سختی:
1 از 5

مناسب عموم افراد؛ پیاده‌روی در مسیر صاف و هموار


زمان‌بندی

گشت‌ها

خدمات

اقامتگاه

نقشه

امکانات رفاهی مقصد

لوازم مورد نیاز در سفر

توضیحات و شرایط سفر

زمان‌بندی

تاریخ رفت:۱۴۰۳/۰۸/۰۳

ساعت رفت:13:00

تاریخ برگشت:۱۴۰۳/۰۸/۰۴

زمان برگشت:عصر

زمان تقریبی رسیدن به تهران:شب

گشت‌ها

سلام کد 2222 یوتوپین با تجربه بارها اجرای تور کویر مرنجاب و ابوزید اباد، این تور مهییج را به شما تقدیم می نماید. قابل ذکر است کویر مرنجاب به جهت نزدیکی به تهران و عدم ایجاد خستگی مدت سفر نسبت به کویرهای مشابه ( مصر ، کاراکال ، طبس و ... ) قابل توجه بسیاری از کویر دوستان می باشد. نام مرنجاب از کاروان‌سرا و قناتی تاریخی در این منطقه متعلق به دوران صفویه گرفته شده است. پیاده‌روی در میان تپه‌های شنی بلند و محصور میان جنگل‌های تاغ و دریاچه نمک، از جذابیت‌های برجسته کویر مرنجاب به شمار می‌رود فاصله تهران تا کویر مرنجاب در حدود ۲۷۰ کیلومتر است. فاصله کوتاه این کویر تا پایتخت و امکانات مناسب آن، کویر مرنجاب را به مقصدی محبوب میان ساکنان تهران و شهرهای اطراف آن تبدیل می‌کند. شهرهای کاشان و آران و بیدگل در استان اصفهان دسترسی مناسبی به کویر مرنجاب دارند با ما همراه باشید تا با بازگو کردن تاریخچه جاده ابریشم ، در مسیر این شاه راه بین المللی قدم برداریم و زندگی مردمان کویری را نظاره کنیم و با شب مانی در کنار هم و همخوانی نظاره گر آسمان زیبای کویری باشیم. در این تور شما بازدید خواهید داشت از: قسمتی از کویر بزرگ مرنجاب رمل های شنی کویر سیاهزگه یا ابوزید آباد و شرکت در شب نشینی کویری و تماشای آسمان پرستاره کویر و همخوانی با یکدگر تا پاسی از شب و نیز لذت استفاده از تفریحات کویری همچون سافاری ، چهار چرخ ، موتورسواری ، شتر سواری و بانی اجکشن و .. همسفران می توانند در مسیر قم و کاشان نیز به تور ملحق گردند.

برنامه سفر:


خدمات تور

وعده غذایی:

روز اول: شام، میان وعده

روز دوم: صبحانه، نهار


خدمات:

اتوبوس توریستی

یک وعده صبحانه سلف

یک وعده شام چلو قرمه یا قیمه

پذیرایی میوه بار و ... در شب نشینی

پذیرایی چای در اتوبوس

یک شب اقامت

راهنمای گردشگری

بیمه مسافرتی

یک وعده ناهار چلو جوجه

افرود سواری به عهده مسافر(آپشنال)


اقامتگاه

نام اقامتگاه: اقامتگاه در دل کویر مرنجاب اتاق های مجهز سرویس و حمام

درباره اقامتگاه: اقامتگاه در دل کویر مرنجاب با کمترین الودگی نوری و صوتی با اتاق های 4 نفره که هر اتاق دارای یک تحت دبل و 2 نفر کف خواب بسیار تمیز با سرویس و حمام می باشد. اتاق های 6 نفره هم با چنانچه تقاضای اتاق دو نفره دارید با هماهنگی قبلی و پرداخت مبلغ اضافی ( هر نفر 400ت ) قابل ارائه خواهد بود. مجموعه دارای رستوران و کافه سنتی بوده و فضای دلنشین و سنتی آن بسیار الهام بخش می باشد. این مجموعه پاتوق کویر نوردان و آفرود سواران در منطقه مرنجاب می باشد.

مدل اتاق ها:

اتاق دو نفره


تخت دارد

اتاق چهار نفره


تخت دارد

اتاق گروهی


تخت دارد

در صورت انتخاب اتاق دو نفره: به ازای هر نفر ۴۰۰٬۰۰۰ تومان دریافت می شود.

تصاویر اقامتگاه

برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.

تصاویر اقامتگاه
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin


امکانات رفاهی مقصد

آنتن‌دهی تلفن همراه

سرویس بهداشتی

سوپرمارکت

رستوران

پارکینگ


لوازم مورد نیاز در سفر

لوازم ضروری:

لباس مناسب وسایل شخصیکارت شناسایی معتبر

لوازم پیشنهادی:

عینککلاهداروهای شخصیزیر انداز شخصی

توضیحات قبل از سفر

هزینه ورودی ها با تور و هزینه تفریحات جانبی با مسافر می باشد. حمل هرگونه مشروبات الکلی و مواد مخدر در تور ممنوع می باشد. از همراه داشتن هرگونه اشیا قیمتی و وجه نقد زیاد در تور خودداری فرموده و مسئولیت نگهداری آنها با خود مسافر می باشد.


شرایط و مقررات

15 دقیقه قبل از حرکت در محل حاضر باشید. چیدمان صندلی اتوبوس با اولویت زوجیت و زمان ثبت نام می باشد و در هر صورت نظر راهنمای تور ملاک پذیرش خواهد بود. درصورت عدم ایجاد شرایط مناسب و یا ممانعت ایجاد شده برای انجام گشت ها با نظر راهنمای تور گشت جایگزین می گردد. رعایت شئونات اجتماعی الزامی می باشد. همسفران عزیز می بایست در تایم اعلام شده توسط راهنمای تور در محل مورد نظر و یا اتوبوس حاضر بوده و تاخیر بیش از 15 دقیقه منجر به حرکت تور خواهد گشت و همسفران جا مانده می بایست خود را به تور برسانند.


قوانین کنسلی تور

از زمان ثبت‌نام تا 15 روز قبل از سفر شامل جریمه نمی‌شود. از 14 روز تا 7 روز قبل از سفر شامل 20 درصد جریمه می‌شود. از 6 روز تا 4 روز کاری قبل از سفر شامل 40 درصد جریمه می‌شود. از 3 روز تا 2 روز قبل از حرکت تور شامل 60 درصد جریمه می‌شود. تا 24 ساعت قبل از حرکت تور شامل 70 درصد جریمه می‌شود. از 24 ساعت قبل از سفر تا زمان حرکت شامل 90 درصد جریمه می‌شود.


تور اقتصادی

هزینه پایین تور

حمل و نقل با وسیله نقلیه معمولی

اقامتگاه معمولی

پذیرایی محدود


امتیاز مجری تور
3.6از 5

497 نظر

این عدد میانگین امتیازاتی است که مسافران به کیفیت برگزاری تورهای گذشته‌ی این مجری از جمله کیفیت اقامتگاه، حمل و نقل، وعده غذایی، گشت ها و تورلیدر داده‌اند.