tour-details
tour header
tour-details
tour-details
tour header
tour-details
tour-details
tour-details

کویر مصر ۲ تا ۴ آبان

مجری تور:2222

امتیاز تور: 3.6از 5(3.6 نظر)

تورلیدر: پارساheader details

کلاس تور:استاندارد پلاس

مدت سفر:
1 شب و 2 روز
تاریخ رفت:
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
مبدا:
تهران، بیهقی
مقصد:
کویر مصر
نوع اقامت:
هتل
حمل و نقل:
اتوبوس 32 نفره VIP
رده سنی:
از 5 تا 70 سال
اندازه گروه:
30 نفر
درجه سختی:
2 از 5

مناسب عموم افراد؛ پیاده روی ۲ الی ۳ ساعت در مسیر کم فراز و نشیب


زمان‌بندی

گشت‌ها

خدمات

اقامتگاه

نقشه

امکانات رفاهی مقصد

لوازم مورد نیاز در سفر

توضیحات و شرایط سفر

زمان‌بندی

تاریخ رفت:۱۴۰۳/۰۸/۰۲

ساعت رفت:20:00

تاریخ برگشت:۱۴۰۳/۰۸/۰۴

زمان برگشت:عصر

زمان تقریبی رسیدن به تهران:شب

گشت‌ها

سلام به همه همسفران عزیز یوتوپینی خصوصا مشتریان وفادار کد 2222 بهتون بگیم که خیلی فکر و تلاش کردیم تا نقاط منفی تورهای کویر مصر رو تا حد امکان کمش کنیم و نتیجه شد این پکیج جذاب که می تونه تمایز زیادی بین تور کویر مصر کد 2222 با سایر اجراهها ایجاد کنه با توجه به وضعیت نامناسب اقامتگاههای کویری و حفظ اصول بهداشتی و ... اینبار تور ما یه هتل خیلی سنتی و زیبا رو بعنوان محل اقامتش انتخاب کرده که قطعا ازش خوشتون میاد خصوصا اگه بدونید مکان این هتل زیبا درست در وسط مسیر گشت های تور هست و کلی تو وقت صرفه جویی میشه بعدش خیلی ها با اقامت گروهی مشکل دارن که اونم حل کردیم و تو این هتل زیبا می تونید اقامت تک نفره و دو نفره براحتی داشته باشید. در مورد وعده های غذایی هم می دونید که تورهای کویر مصر تابع طبخ غذا تو اقامتگاهاشون هستن که معمولا در خیلی موارد کیفیت مناسبی نداره حالا ما براتون دو وعده صبحانه هتلی عالی انتخاب کردیم و شما می تونید وعده های دیگه رو با میل خودتون انتخاب و سفارش بدید ( هزینه با مسافر و از مبلغ تور کسر گردیده شده ) خصوصا بعضی دوستان که رژیم غذایی دارند و یا گیاه خوار هستن می تونن مطابق سلیقه خودشون اقدام کنن. همسفرای عزیز می تونن جهت سفارش وعده های غذایی از امکانات رستوران و کافی شاپ هتل استفاده کنن. در این تور جذاب شما گشت های زیر رو هم خواهید داشت روستای گرمه و چشمه دکتر فیش کوه پتاس ( آبشار نمکی ) روستای مصر و استفاده از تفریحات کویری نظیر شتر سواری ، موتور سواری و .... ( هزینه تفریحات با مسافر می باشد ) وهمچنین تماشای یه غروب کویری زیبا و شب نشینی دور آتش در کویر منتظرتون هستیم

برنامه سفر:


خدمات تور

وعده غذایی:

روز اول: صبحانه، میان وعده

روز دوم: صبحانه


خدمات:

دو وعده صبحانه سلف هتلی

پذیرایی ولکام ورودی

پذیرایی چای و اب معدنی داخل اتوبوس

میان وعده سبک در کویر مصر

شب نشینی و پذیرایی چای و سیب زمینی اتشی

راهنمای گردشگری موجه

بیمه مسافرتی

وعده های ناهار و شام


اقامتگاه

نام اقامتگاه: هتل سنتی زیبای بالی با اتاق های دو و سه تخته مجهز و فضای سنتی زیبا

درباره اقامتگاه: پیشنهاد می کنیم قبل هر چیزی ابتدا عکس های این هتل زیبا را ملاحظه بفرمایید این هتل با داشتن مساحتی در حدود شش هزار متر مربع و با موقعیت مکانی بسیار مناسب نسبت به مکان های گردشگری و جاذبه های طبیعی کویر مرکزی ایران، بی شک یکی از بهترین اقامتگاه های حاشیه کویر مرکزی ایران محسوب می گردد که از امکانات شایسته ای در امر خدمت رسانی به گردشگران و علاقه مندان طبیعت کویر برخوردار است. از دیگر خدمات و امکانات ارائه شده در تمامی اتاق های این هتل کویری می توان به جدیدترین سیستم های گرمایش فن کوئل و سرمایش اسپیلیت، یخچال، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه، حوضخانه سنتی، سالن بیلیارد و فوتبال دستی، ایکس باکس، اینرنت وای فای، تاکسی سرویس و دو فضای سبز همراه با آبنما اشاره کرد.

مدل اتاق ها:

اتاق دو نفره


تخت دارد

اتاق سه نفره


تخت دارد

اتاق چهار نفره


تخت دارد

در صورت انتخاب اتاق دو نفره: به ازای هر نفر ۱۵۰٬۰۰۰ تومان دریافت می شود.

تصاویر اقامتگاه

برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.

تصاویر اقامتگاه
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin
youtopin


امکانات رفاهی مقصد

آنتن‌دهی تلفن همراه

سرویس بهداشتی

سوپرمارکت

رستوران

درمانگاه

پارکینگ


لوازم مورد نیاز در سفر

لوازم ضروری:

زیرانداز شخصیکرم ضد افتابکارت شناسایی

لوازم پیشنهادی:

کلاه و عینک افتابی

توضیحات قبل از سفر

هزینه ورودی ها با تور و هزینه تفریحات جانبی با مسافر می باشد. حمل هرگونه مشروبات الکلی و مواد مخدر در تور ممنوع می باشد. از همراه داشتن هرگونه اشیا قیمتی و وجه نقد زیاد در تور خودداری فرموده و مسئولیت نگهداری آنها با خود مسافر می باشد. بررسی شرایط اب و هوایی با مسافر می باشد. درصورت استفاده از 2 تور کویری کد 2222 ( کویر مصر و ترکیبی کویر مرنجاب و ابوزید اباد ) در بازه زمانی یکماهه ، تخفیف 50% در تمامی تورهای یک روزه کد 2222 به مدت استفاده 2 ماه ( یک تور ) به همسفر عزیز تخصیص داده خواهد شد.


شرایط و مقررات

15 دقیقه قبل از حرکت در محل حاضر باشید. چیدمان صندلی اتوبوس با اولویت زوجیت و زمان ثبت نام می باشد و در هر صورت نظر راهنمای تور ملاک پذیرش خواهد بود. درصورت عدم ایجاد شرایط مناسب و یا ممانعت ایجاد شده برای انجام گشت ها با نظر راهنمای تور گشت جایگزین می گردد. همسفران عزیز می بایست در تایم اعلام شده توسط راهنمای تور در محل مورد نظر و یا اتوبوس حاضر بوده و تاخیر بیش از 15 دقیقه منجر به حرکت تور خواهد گشت و همسفران جا مانده می بایست خود را به تور برسانند.


قوانین کنسلی تور

از زمان ثبت‌نام تا 15 روز قبل از سفر شامل جریمه نمی‌شود. از 14 روز تا 7 روز قبل از سفر شامل 20 درصد جریمه می‌شود. از 6 روز تا 4 روز کاری قبل از سفر شامل 40 درصد جریمه می‌شود. از 3 روز تا 2 روز قبل از حرکت تور شامل 60 درصد جریمه می‌شود. تا 24 ساعت قبل از حرکت تور شامل 70 درصد جریمه می‌شود. از 24 ساعت قبل از سفر تا زمان حرکت شامل 90 درصد جریمه می‌شود.


تور استاندارد+

حمل و نقل با وسیله نقلیه درجه یک

صبحانه سلف سرویس

اقامتگاه با امکانات رفاهی مناسب

پذیرایی در تمام طول مسیر رفت و برگشت (شامل چای، نسکافه، آب معدنی)


امتیاز مجری تور
3.6از 5

497 نظر

این عدد میانگین امتیازاتی است که مسافران به کیفیت برگزاری تورهای گذشته‌ی این مجری از جمله کیفیت اقامتگاه، حمل و نقل، وعده غذایی، گشت ها و تورلیدر داده‌اند.